خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۰۹/۲۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۰۹/۲۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۹/۲۲             زمان شروع جلسه:    ۱۸:۱۵        زمان پایان جلسه:۲۱:۰۰

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ بیان فرمایشاتی از ائمه اطهار درخصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر درجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع؛ با خیرمقدم به اعضای حاضر در جلسه، درخصوص مصوبات جلسه گذشته، مِن جمله تعهد حاج آقا امیدوار مقدم جهت تقبّل هزینه یک طبقه از سرای کرامت به میزان پنج میلیارد ریال توضیحاتی مطرح و نوید دادند که طی تماسی که ایشان داشتند، برای هماهنگی و تامین مبالغ و پرداخت آن جهت انجام عملیات در شرف می باشد. ایشان در ادامه با تشریح وضعیت پروژه شیمی درمانی و اهمال کاری و عدم اراده لازم جهت تجهیز و بهره برداری آن از سوی دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران، از مسئولین امر به خصوص دکتر یوسفیان، نماینده محترم شهرستان آمل، خواستار رسیدگی و اقدام عاجل به منظور بهره برداری مرکز شدند و  به مجمع پیشنهاد دادند تا با مراجعه به دانشگاه علوم پزشکی و ملاقات با مدیر کل جدید جهت تبریک انتصاب نسبت به بیان مشکلات و بررسی و رفع موانع اقدام گردد.

در ادامه بنابه حضور آقای مهندس منتظر، ریاست محترم اداره گمرک و آقایان خردمند و شریفی از همکاران ایشان و نیز جناب آقای نیکزاد، ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در جلسه، حاج آقا حیدرزاده با خیرمقدم به میهمانان حاضر، گزارشی از پیشینه مجمع در قالب فلسفه وجودی، رسالت، ماموریت و اهداف مجمع بیان و ضمن معرفی اعضا و کمیته های تحت پوشش، فعالیت ها و عملکرد مجمع در ده سال گذشته در ابعاد مختلف درمانی، فرهنگی، آموزشی، حقوقی، جوانان، ازدواج و مساعدت مالی را تشریح نمودند.

سپس حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم مجمع با ارائه گزارشی از جمع آوری کمک برای زلزله زدگان، و توصیف همت عالی و همبستگی مردم آمل، مجموع مبالغ اختصاص یافته برای این منظور را ۱،۱۵۶،۰۷۹،۴۰۹ ریال اعلام و خاطرنشان کردند که بنابر اظهار استاندار محترم، شهرستان آمل با اقدام به موقع و کامل خود، رتبه ی اول استان مازندران را کسب و آن را مرهون مشارکت و دل دادگی مردم خوب و خیرین بزرگوار شهرستان دانستند. ایشان در ادامه از زحمات و تلاش های شبانه روزی جناب آقای نیکزاد، ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهرستان آمل در خدمات رسانی و جمع آوری برای زلزله زدگان، قدرشناسی و حق شناسی نموده و همین طور بنابه اهمیت اقتصاد برای پویایی شهر و عایدات آن برای رسیدگی به امور خیریه، نقش گمرک شهرستان آمل را جهت رشد و رونق صادرات محصولات تولیدی بسیار ارزنده و چشمگیر قلمداد و بقاء و ادامه فعالیت گمرک آمل را مرهون ریاست آن، جناب آقای مهندس منتظر دانستند و ابراز امیدواری کردند با آمادگی واگذاری زمینی از سوی شهرداری امام زاده عبدالله(ع)، نسبت به احداث ساختمانی درخور اداره گمرک اقدام و مورده بهره برداری قرار گیرد.

سپس جناب آقای منتظر، ریاست محترم اداره گمرک شهرستان آمل، با ابراز خرسندی از حضور در جلسه و تقدیر و تشکر از دعوت شان به مجمع، توضیحاتی از ساختار گمرک در استان و شهرستان ارائه و خاطرنشان کردند مجموع ادارات گمرک استان مازندران به ۵ واحد رسیده و گمرک شهرستان آمل با صادرات ۳/۷۹ درصد از محصولات تولیدی شهرستان، به ارزش ۲۱۰ میلیون دلار در هشت ماهه اول سال، رتبه ی اول استان را داراست و چنان چه از امکانات و تشکیلات بهتری برخوردار گردد، مطمئنا نسبت به خدمت رسانی بیشتر و افزایش فعالیت ها اقدام خواهد شد.

در ادمه جناب آقای مهندس نیکزاد، ریاست محترم جمعیت هلال احمر شهرستان آمل، با تقدیر و تشکر خالصانه از پیگیری ها و زحمات مستمر مجمع در جمع آوری و اعطای کمک های مورد نیاز که به صورت واقعی و بسیار سریع به مناطق زلزله زده ارسال گردید، شهرستان آمل را به عنوان اولین شهری اعلام کرد که بسیار فنّی و با رعایت مسائل ایمنی و امنیتی، کمک ها را به مقصد رساندند. ایشان با بیان گزارشی از حضور در منطقه زلزله زده سرپل ذهاب که به صورت میدانی به خدمات رسانی پرداختند، با توصیف و تشریح عمق فاجعه ایجادی در زلزله استان کرمانشاه، مواردی از تجارب کسب شده جهت رعایت مسائل فنی و حیاتی امداد و نجات را به حاضرین ارائه دادند.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

 

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید به منظور ملاقات با مدیر کل جدید دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران جهت تبریک انتصاب و بیان موانع و مشکلات درمانی، به خصوص پروژه شیمی درمانی، اعضای محترم هیئت مدیره در روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۶ به ساری عزیمت نموده و طبق هماهنگی انجام شده از سوی مسئول محترم کمیته درمانی، رأس ساعت ۱۳ در دفتر ایشان حضور به هم رسانند. دکتر آسوری
۲ با عنایت به دعوت ریاست محترم بیمارستان امام رضا (ع) از اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین سلامت بیمارستان، جهت حضور در جلسه ماهانه، مقرر گردید زمان جلسه برای روز دوشنبه مورخ ۹۶/۰۹/۲۷برنامه ریزی و از سوی مدیرعامل مجمع با ریاست بیمارستان هماهنگ گردد. دکتر سالاری
۳ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ۱۲،۳۲۰،۰۰۰ ریال طی  ۷  فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.