خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۰۹/۱۴مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۰۹/۱۴مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۹/۱۴        زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰          زمان پایان جلسه:۲۰:۳۰

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه، با تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(صلی الله) و ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق(علیه السلام) و بیان فرمایشاتی از ائمه اطهار درخصوص برکات خیرات و مبرات، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر در جلسه رسید.

در ادامه حاج آقا نیک پور، مدیرعامل محترم مجمع با خیرمقدم به میهمانان حاضر و تجلیل از اقدامات خیرخواهانه و خداپسندانه حاج آقا امیدوار مقدم و با قرائت فاتحه ای برای شادی روح همسر مرحومه ایشان، گزارشی اجمالی از عملکرد ۱۰ ساله مجمع به حاضرین ارائه و با معرفی اعضای هیئت امناء و تلاش ها و مساعدت آنان در پیگیری و انجام امور مجمع، از اهتمام مجدانه و اقدامات مشفقانه جناب حاج آقا عشریه از زمان وقوع زلزله در استان کرمانشاه و پیگیری های شبانه روزی جهت جمع آوری، ساماندهی و ارسال محموله ها و ملزومات مورد نیاز آسیب دیدگان، قدرشناسی و حق شناسی نموده و از خداوند متعال برای ایشان و خانواده محترم شان صحت و برکت مسئلت نمودند. ایشان در ادامه گزارشی از چگونگی آغاز احداث پروژه خانه سالمندان(سرای کرامت) و وضعیت پروژه بیان و ابراز امیدواری کردند که با دل دادگی و همّت مستمر حامیان مجمع، همانند حاج آقا امیدوار مقدم شاهد احداث شایسته و بهره برداری بایسته سرای کرامت باشیم.

سپس حاج آقا حیدرزاده ضمن تبریک اعیاد پیش رو و خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، جناب حاج آقا امیدوار مقدم و آقای مهندس سعیدیان از خیرین مطرح و بنام شهر، ذکر خیری از همسر متوفی حاج آقا امیدوار مقدم  ، رمز بقا و ماندگاری انسان ها را عمل نیک و اقدامات خداپسندانه توصیف نمودند. ایشان در ادامه با ارائه گزارشی از بازدید روز دوشنبه از محل اجرای فعالیت مرکز ساماندهی متکدّیان حیات نو، بیان داشتند که این مرکز با هدف جمع آوری متکدّیان در سطح شهر و تکریم و مهربانی با آنان جهت تعویض لباس و پذیرایی و آموزش و حل مشکل شان، فعالیت های مناسبی را آغاز و چنانچه مسئولین امر و مجمع خیرین حمایت شایسته ای از آن مرکز داشته باشند، موسسه رها و مرکز حیات نو خواهند توانست گام های موثری در پاک سازی و ساماندهی متکدّیان در شهر باشند.

سپس جناب آقای مهندس سعیدیان با تقدیر و تشکر از اقدامات و عملکرد مجمع در امور خیریه، بنا به سنّت حسنه دین و آیین مان، از علاقه و وابستگی شدید حاج آقا امیدوار به همسر مرحومه شان بیاناتی داشته و بنا به وفاداری ایشان به مرحومه، در پی انجام کاری ماندگار و لازمه نیازمندان بوده و هدف از حضور در جلسه را همفکری و مشاوره جهت هدایت این نیّت برای مجمع قلمداد نمودند.

سپس حاج آقا عشریه، مدیر عامل محترم سرای کرامت، با ارائه گزارشی از پیشینه، فلسفه احداث و عملیات ساخت و ساز و پیشرفت فیزیکی پروژه خانه سالمندان به حاضرین و میهمانان، خاطر نشان کردند بنا به جمع بندی که امروز صبح از فاز اول ساخت  سرای کرامت داشتند، هزینه اولیه آن شامل زیرسازی،  فونداسیون، دیوارهای برشی و سقف طبقه اول بالغ بر ۹،۶۲۵،۰۰۰،۰۰۰ ریال برآورد، و چنان چه اعتبار آن تامین گردد، نسبت به اجرای عملیات ساخت و ساز با تمام قوا اقدام خواهد شد.

در ادامه حاج آقا امیدوار مقدم با ابراز خرسندی از حضور در مجمع خیرین و در جمع نیک اندیشان و نیکوکاران، سعادت و لیاقت انجام امور خیریه در مجمع را از توفیقات الهی به اعضای محترم توصیف و توصیه داشتند که خداوند متعال را باید برای این توفیق عظیم شاکر بود. ایشان با گرامی داشت یاد و خاطره همسر مرحومه شان، بیان نمودند که خواستار انجام کاری نیک ترجیحاً در زمینه درمانگاه خیریه به نام مرحومه سیده اختر خاتمی نژاد بوده و از مجمع خواهان مساعدت و هدایت برای انجام کار شایسته ای همچون سرای کرامت شدند.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به حضور حاج آقا امیدوار مقدم در جلسه و اعلام نیّت شان جهت مشارکت در کاری ماندگار در قالب امور خیریه، با عنایت به نیاز پروژه خانه سالمندان(سرای کرامت) به اعتبار نقدی، مقرر گردید هزینه یک طبقه از پروژه مذکور به میزان پنج میلیارد ریال و با نصب تابلوی آن به نام مرحومه سیده اختر خاتمی نژاد از سوی ایشان تقبّل گردد. حاج آقا عشری ه
۲ با عنایت به بازدید آقایان حاج مسعود نیک پور، حاج عطاءالله حیدرزاده و حاج غلامرضا عشریه از مرکز ساماندهی متکدّیان حیات نو در روستای حسین آباد لیتکوه، مقرر گردید هزینه های مربوط به ساخت و تعمیرات اساسی حمام و سرویس بهداشتی مرکز از سوی مجمع تامین و تقبّل گردد. دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.