خانه / اخبار / انتخاب مجدد آقای مهندس امیرسلیمانی به عنوان شهردار آمل

انتخاب مجدد آقای مهندس امیرسلیمانی به عنوان شهردار آمل

با حکم وزیر کشور، احمد امیر سلیمانی به عنوان شهردار جدید آمل منصوب شد

دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور در حکمی احمد امیر سلیمانی را به عنوان شهردار جدید آمل در استان مازندران منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور؛ در حکم وزیر کشور خطاب به احمد امیر سلیمانی آمده است:
در اجرای تبصره (۳) ذیل بند یک ماده (۸۰) قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب ۱-۳-۱۳۷۵ با اصلاحات بعدی و با توجه به پیشنهاد شورای اسلامی شهر آمل و نظر به تجارب ارزنده به موجب این حکم جنابعالی را به سمت شهردار آمل منصوب می نمایم.
دکتر رحمانی فضلی در فراز دیگری از این حکم، در نظر گرفتن عدالت در رسیدگی به مناطق، مراقبت در انضباط مالی، مطالعه و بهره گیری از همه ظرفیت ها و کوشش در ایجاد محیط سالم شهری را خواستار شد.

امیرسلیمانی ۳۹ ساله که از سال ۸۹ تا ۳۰ مرداد ۹۶ شهردار آمل بود در جلسه شورای اسلامی شهرستان آمل با رای موافق ۵ عضو این شورا دوباره به عنوان شهردار آمل انتخاب شد.

اعضای ۹ نفره شورای اسلامی شهر آمل، برنامه کاری بیش از ۲۰ نفر از واجدان شرایط برای تصدی مدیریت شهرداری آمل را بررسی و در نهایت چهار نفر را نهایی کردند که در نهایت به امیرسلیمانی رای دادند.

هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل، انتخاب مجدد مهندس امیرسلیمانی را به عنوان شهردار شهرستان آمل به ایشان و مردم شریف آمل تبریک گفته، توفیق و بهروزی برای شهردار پرتلاش و مردمی و معاونین و همکاران ایشان آرزو میکنند و امیدوارند در این دوره از مسئولیت خطیرشان نیز، هم چنان یار و همراه مجمع خیرین در شناسایی و رفع محرومیت و معضلات همشهریان نادار و نیازمند و نیز سالم سازی فضای شهری و بهره مندی از پتانسیل های موجود باشند.

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.