خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه ۹۶/۰۷/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه ۹۶/۰۷/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۷/۱۲             زمان شروع جلسه: ۱۷:۳۰زمان پایان جلسه:۲۱:۳۰

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با تسلیت و تعزیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان،حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) و تسلیت شهادت سید الساجدین حضرت امام زین العابدین (علیه السلام) و آرزوی قبولی عزاداری به درگاه حضرت احدیت، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیر عامل محترم مجمع؛ ضمن خیرمقدم به اعضای محترم و تسلیت ایام محرّم و عزاداری حضرت سیّدالشّهداء، در خصوص دستور جلسه قرائت شده توضیحاتی ارائه و گزارشی از حضور در همایش مجمع خیرین شهر رینه در روز تاسوعای حسینی (س) مطرح و ابراز امیدواری کردند که برکات آن مشمول حال نیازمندان و محرومان آن شهر گردد. ایشان طی سخنانی در طرح مشکلات بیمارستان امام رضا(علیه­ السلام) و بازدیدی که در روز گذشته به اتفاق تعدادی از اعضای هیئت مدیره صورت پذیرفت، از فقدان برخی امکانات لازم برای بیمارستان، مِن جمله: آسانسور و تخت تاشو همراه مریض ابراز گله­ مندی نموده و خواستار مساعدت مجمع در این راستا شدند.

در ادامه حاج آقا عشریه، خزانه دار محترم مجمع، با ارائه گزارشی از حضور اعضای هیئت مدیره ( حاج آقا نیک پور، حاج آقا عشریه، دکتر سالاری و مهندس یزدان پناه) در جلسه  مجمع خیرین سلامت روز سه شنبه مورخ ۹۶/۰۷/۱۱ در بیمارستان امام رضا (علیه­ السلام)، خاطرنشان کردند متاسفانه بیمارستان علیرغم وجود بودجه و مصروف آن در استان، از امکانات اولیه مناسبی به نسبت سایر بیمارستان­ ها برخوردار نبوده و از این جهت بیماران مراجعه کننده در مضیقه می­باشند. ایشان در خصوص جلسه برگزار شده در دفتر مجمع با حضور اعضای کمیته های هیئت دو و میدانی شهرستان آمل، گزارشات جامعی در این خصوص مطرح و بیان داشتند که بسیاری از اعضای حاضر در جلسه حتی از وجود مجمع خیرین و اقدامات و فعالیت­ های موثر آن بی اطلاع بوده و این گونه جلسات و نشست­ ها خواهد توانست در معرفی مجمع و جلب مشارکت بیشتر، مفید و موثر باشد.

سپس آقای دکتر آسوری، مسئول محترم کمیته درمان درخصوص مطالب مطروحه بابت مشکلات و کمبودهای بیمارستان امام رضا(علیه السلام)، تاکید داشتند که کمبود و نواقص بیمارستان­ ها می ­بایست از سوی دولت تامین گردیده و منابع مجمع با تعیین اولویت در تامین هزینه­ های درمان مراجعان و بیماران نیازمند که تعداد آنها در حال افزایش است، مصروف گردد.

آقای دکتر سالاری، دبیر محترم جلسه نیز در این خصوص عنوان داشتند؛ مجمع در پرداخت هزینه­ های تایید شده از سوی کمیته درمان مانعی نداشته و پرداخت مساعدت در این راستا را از اهم وظایف خود می­ داند. اما کمبود امکانات در بیمارستان­ ها نیز به دلیل عدم مرتفع نمودن آن از سوی دولت طی سالیان متمادی، موجبات مشقّت و سختی بیماران و همراهان آنان را که اکثراً از طبقه متوسط و ضعیف جامعه هستند، فراهم خواهد آورد. لذا اقدام درخواستی، در حد مقدورات مجمع به منظور تجهیز بیمارستان­ ها با لحاظ اولویت کاری برای شهروندان موثر خواهد بود.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده نیز با ارائه توضیحاتی در خصوص موارد مذکور تاکید داشتند؛ بنابه برنامه­ ها و اقدامات فراگیر مجمع در ابعاد مختلف، حضور مجمع در برخی از جاها که ممکن است تبعات خوبی نداشته و خروجی مثبتی برای مجمع ندارد، ضرورت نداشته و خودبه خود تعهداتی برای مجمع ایجاد می­کند که به دلیل هزینه­ های سنگین پروژه ­ها از عهده آن برنیامده و باعث ناتمام ماندن پروژه­ ها و ناقص شدن برخی اقدامات خواهد شد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مطالب مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

 

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ با عنایت به حضور اعضای محترم هیئت مدیره در جلسه مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام رضا (علیه السلام) و بازدید از بیمارستان و بررسی کمبودها و مشکلات آن، مقرر گردید تعداد ۳۲ عدد تخت تاشو مخصوص همراهان بیماران خریداری و به بیمارستان اهداء گردد. دبیرخانه مجمع
۲ بنابه دعوت ریاست محترم پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران جهت حضور در مراسم افتتاحیه کارگاه آموزشی بین المللی کنترل و پایش­ هاری در روز یکشنبه مورخ ۹۶/۰۷/۱۶، مقرر گردید اعضای محترم هیئت مدیره در صورت نداشتن مانع، در مراسم موصوف حضور بهم رسانند. دبیرخانه مجمع
۳ درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۲،۸۰۰،۰۰۰ ریال طی ۱ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.