خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۰۷/۰۳ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۰۷/۰۳ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۷/۰۳              زمان شروع جلسه:    ۱۸:۴۵            زمان پایان جلسه:۲۱:۳۰

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ با تسلیت ایام سوگواری سیّد و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) و آرزوی قبولی عزاداری آن امام همام به درگاه حضرت احدیت، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور جلسه فعلی را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع ضمن خیر مقدم به حاج رحیم صالحی، یکی از خیّران برجسته و پشتیبان دائمی مجمع که از ابتدای تشکیل با مجمع همراه بودند، گزارشی از فعالیت­ ها و اقدامات انجام شده در ده سال گذشته را به استماع حضار رسانده و خاطرنشان کردند در این مسیر مقدّس بسیاری از عزیزان و خیّران در چارچوب ساختار هیئت امناء و هیئت مدیره منشاء خدمات ارزنده ای بوده­ اند و متاسفانه به دلیل کسالت و کهولت، مجمع از وجودشان کم بهره شده و نیازمند حضور بزرگوارانی همانند حاج آقا صالحی خواهد بود که نسبت به تکمیل ترکیب اعضای هیئت مدیره اقدام گردد. در ادامه ایشان گزارشی از حضور برخی از اعضای هیئت مدیره( آقایان حاج مسعود نیک پور، حاج غلامرضا عشریه، دکتر سالاری و مهندس علوب) در همایش روز چهارشنبه مجمع خیرین شعبه ۱۳ روستای پایین خیابان لیتکوه و برنامه­ ها و کیفیت برگزاری همایش به حاضرین ارائه نمودند.

سپس حاج آقا عشریه، خزانه­ دار محترم مجمع، گزارشی از برگزاری شایسته پیاده ­روی خانوادگی سالمندان به مناسبت هفته خانواده و تکریم بازنشستگان و استقبال و حضور صمیمی و انبوه کهنسالان به همراه خانواده شان مطرح و بیان داشتند که این گونه برنامه­ ها و اقدامات، موجبات تحرّک و شادمانی این قشر محترم جامعه را فراهم آورده و این حس را به کهنسالان منتقل خواهد نمود که این عزیزان در جامعه جایگاه رفیع خود را داشته و کماکان مورد احترام مردم قدرشناس می باشند.

در ادامه حاج آقا صالحی از بذل محبّت اعضای محترم قدردانی نموده و با ابراز خرسندی از حضور در جمع خیرین بزرگوار، فعالیت­ های موثر مجمع را در ده سال گذشته، مرهون مدیریت شایسته و نیّت خیر اعضای محترم دانسته و برای هرگونه همکاری در ترکیب هیئت امنای مجمع اعلام آمادگی نمودند.

سپس حاج آقا حیدرزاده، با خیر مقدم به پیشکسوت محترم تولید در صنعت طیور و تجلیل از شخصیت و نیّت خیرخواهانه ایشان در همراهی ده ساله مجمع، وجود ایشان را برای مجمع، منشاء برکات دانسته و با معرفی اعضای هیئت مدیره و کمیته­ های مجمع، تبیین اهداف و رسالت مجمع و اهتمام مجدانه جهت تحقق اهداف تعیین شده، اقدامات و فعالیت­ های چند ساله مجمع را در ابعاد مختلف تشریح نمودند.

در ادامه بنا به حضور اعضای هیئت مدیره مجمع خیرین شعبه ۱۳ روستای پایین خیابان لیتکوه در جلسه، از برگزاری همایش سالانه در تالار باغ بهشت تقدیر و تشکر شده و مبالغ وعده داده شده جهت کمک به آن شعبه فی­ المجلس پرداخت گردید.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مواردمطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه:

 

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید جناب آقای حاج رحیم صالحی یکی از خیّرین موثر و همراه مجمع، به عنوان عضو هیئت مدیره در ترکیب مجمع قرار گرفته و در چارچوب ستاد پیگیری احداث مجموعه ازدواج آسان نیز سازماندهی گردند. دبیرخانه مجمع
۲ مقرر گردید جلسات هیئت امنای مجمع در شش ماهه دوم سال در روزهای چهارشنبه و در ساعت ۱۷:۳۰ در دفتر مجمع برگزار گردد. دبیر جلسات
۳

بنا به دعوت مجمع خیرین شعبه شهر رینه از اعضای محترم هیات مدیره جهت حضور در همایش اکرام روز تاسوعای حسینی در محل مجتمع فرهنگی رینه، مقرر گردید اعضای محترم در صورت نداشتن مانع در همایش حضور بهم رسانند.

اعضای هیات مدیره
۴

درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۴،۵۰۰،۰۰۰ ریال طی ۴ فقره چک موافقت گردید.

دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.