خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۰۶/۲۷مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۰۶/۲۷مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۶/۲۷             زمان شروع جلسه: ۱۹                 زمان پایان جلسه:۲۱

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه؛ مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور فعلی جلسه را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر درجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با سپاس به درگاه الهی جهت توفیق حضور در جلسه ای دیگر و اهتمام در امورخیریه، درخصوص ضرورت افزایش تعداد اعضای هیأت امناء و مذاکره و دعوت دو نفر از خیرین شاخص جهت حضور در جلسات هفتگی، چگونگی برگزاری پیاده­ روی خانوادگی برای سالمندان در روز چهارشنبه مورخ ۲۱ شهریورماه، به منظور تکریم کهنسالان و حفظ و تقویت منزلت و کرامت این قشر معزز، مطالبی مطرح و بنا به نقش محوری مجمع در اجرای مراسم پیاده ­روی، خواستار حضور فعال و مشارکت اعضای محترم هیأت مدیره در روز چهارشنبه شدند.

در ادامه جناب حاج آقای عشریه، خزانه دار و مدیرعامل محترم سرای کرامت با تقدیر و تشکر صمیمانه از زحمات مستمر و پیگیری و حضور فعال حاج آقا نیک پور در جلسات متعدد، به فراخور مناسبت­ ها و موضوعات مختلف و قدرشناسی از فعالیت­ های آقای مهندس علوب، مسئول محترم کمیته فرهنگی جهت انجام امور تبلیغات مراسم پیاده­ روی سالمندان، گزارشی از حضور در جلسه مشترک اداره ورزش و جوانان، هیأت ورزش همگانی، تامین اجتماعی و کانون بازنشستگان با مجمع خیرین درخصوص برنامه­ ریزی و چگونگی اجرای پیاده­ روی خانوادگی سالمندان و اقدامات انجام شده جهت برگزاری شایسته مراسم به حاضرین بیان نمودند. ایشان در ادامه گزارشی از وضعیت و پیشرفت فیزیکی پروژه سرای کرامت(خانه سالمندان) نیز ارائه و برخی از مطالب و موارد موردنظر را به منظور اخذ مصوبه از هیأت امناء مطرح و مورد مداقه و رسیدگی قرار گرفت.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مباحث مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱

با عنایت به برنامه ­ریزی و اقدامات انجام شده جهت برگزاری پیاده ­روی خانوادگی برای سالمندان به مناسبت هفته خانواده و تکریم بازنشستگان، مقرر گردید در صورت ممکن همه ی اعضای هیأت امناء در مراسم حضور فعال داشته باشند.

دبیرخانه مجمع
۲

بنا به پیشنهاد مطروحه مبنی بر حضور آقای محمدتقی جوادی در ترکیب ستاد پیگیری احداث مجموعه «ازدواج آسان»، مقرر گردید نامبرده به عنوان نماینده واگذار کننده زمین در جلسات و تصمیم گیری های مربوطه حضور یابند.

دبیرخانه مجمع
۳

با عنایت به دعوت مجمع خیرین شعبه ۱۳ روستای پایین خیابان لیتکوه در همایش سالانه آن مجمع در شب چهارشنبه واقع در تالار باغ بهشت، مقرر گردید اعضای محترم هیأت امناء در صورت نداشتن مانع و مشغله، در همایش حضور یابند.

دبیرخانه مجمع

۴

درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۱۴،۰۰۰،۰۰۰ ریال طی ۲ فقره چک موافقت گردید.

دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.