خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۰۶/۲۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۰۶/۲۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۶/۲۰             زمان شروع جلسه:    ۱۸:۳۰        زمان پایان جلسه:۲۰:۴۵

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه، با تبریک و تهنیت عید سعید غدیرخم و ولادت با سعادت حضرت امام موسی کاظم(ع)، مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور فعلی جلسه را قرائت و گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا عشریه، خزانه دار مجمع و مدیرعامل محترم سرای کرامت نیز ضمن تبریک ولادت امام هفتم (ع)، با تشریح وضعیت پروژه خانه سالمندان و ارجاع قرارداد تعدیل شده مدیریت اجرایی و مشاوره پروژه جهت بررسی و امضای آن، گزارشی از حضور در جلسه برنامه ریزی جهت پیاده روی روز ۲۹ شهریور ماه برای سالمندان، از مجموعه ورزشی شهید قنبری به سمت پارک دهکده طلایی و جلسه ستاد اربعین با حضور امام جمعه و فرماندار و اصناف شهرستان آمل ارائه و خاطرنشان کردند که به منظور برپایی موکب در کشور عراق و تأمین هزینه ­های مربوطه خواستار مشارکت شدند. ایشان در ادامه با طرح نحوه مشارکت مجمع با موسسه نگهداری معلولین فجر آمل در واگذاری زمین حاج آقا جوادی و احداث مرکز جدید نگهداری معلولین، تاکید داشتند که بنا به حرکات و اقدامات اعضای هیئت مدیره موسسه مذکور، ظاهراً آن همت واراده لازم جهت ایجاد مرکز را نداشته و تصریح نمودند با عنایت به نظر واقف جهت اختصاص عاجل زمین به امور عام­ المنفعه، نسبت به پیگیری اجرای پروژه ازدواج آسان که در جلسه قبل مطرح گردید، اقدام شود. ایشان در ادامه با عنایت به نزدیک بودن بازگشایی مدارس و ضرورت مساعدت به دانش ­آموزان کم بضاعت براساس سنّت حسنه سال های قبل ، پیشنهاد دادند تا مبلغ یکصدوپنجاه میلیون ریال بدین منظور اعطاء گردد.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع و هریک از اعضای حاضر، در خصوص موارد مطروحه و به خصوص چگونگی اجرای مجموعه ازدواج آسان مطالبی مطرح و مورد بررسی و رسیدگی مبسوط قرار گرفت.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده درخصوص ضرورت و اهمیت ایجاد مجموعه ازدواج آسان و ضرب­ العجل واقف جهت اقدام عاجل برای بهره برداری از زمین واگذار شده توضیحاتی بیان و خواستار تعیین ستادی برای پیگیری موضوع و اخذ مجوزات و اقدامات لازم در این راستا شدند.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱

با عنایت به نکات مطروحه در خصوص ضرورت و اهمیت ایجاد مجموعه­ ای برای تسهیل در امر ازدواج، تحت عنوان« ازدواج آسان» مقرر گردید؛ پیگیری­ ها و عملیات لازم جهت احداث مجموعه در زمین واگذارشده حاج آقا جوادی اقدام و ستادی به منظور اجرای پروژه با حضور آقایان: حاج عطاءالله حیدرزاده، حاج مسعود نیک پور، دکتر حسین سالاری، مهندس اسماعیل یزدان پناه و مهندس قنبر ولایی تشکیل و کلیات موضوع مورد موافقت اعضای محترم قرار گرفت.

دبیرخانه مجمع
۲

بنا به پیشنهاد مسئول محترم کمیته دانش آموزی مبنی بر مساعدت به دانش آموزان کم بضاعت درآستانه بازگشایی مدارس، مقرر گردید با پرداخت مبلغ یکصدوپنجاه میلیون ریال به اداره آموزش و پرورش آمل، به این امر اختصاص یابد.

حاج آقا عشریه
۳

با عنایت به تصمیمات متخذه در جلسات گذشته مبنی بر برگزاری پیاده روی سالمندان در روز چهارشنبه ۲۹ شهریور، مقرر گردید مبلغ پنجاه میلیون ریال جهت مساعدت به برگزاری آن پرداخت گردد.

دبیرخا نه مجمع

۴

درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۷،۵۰۰،۰۰۰ ریال طی ۳  فقره چک موافقت گردید.

دبیرخانه مجمع

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.