خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۰۶/۰۶ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۰۶/۰۶ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۶/۰۶           زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰               زمان پایان جلسه:۲۱:۳۵

مقدمه:

جلسه هفتگی هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه ، با تبریک و تهنیت هفته دولت و آرزوی توفیق برای کارمندان عضو هیئت امنای مجمع و با قرائت مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور فعلی، گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر در جلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیر عامل محترم مجمع؛ ضمن خیر مقدم به اعضای محترم حاضر در جلسه، در خصوص برگزاری مسابقه پیاده ­روی سالمندان و جلسه برگزار شده در اداره ورزش و جوانان توضیحاتی ارائه و در رابطه با مصوبات جلسه و پیگیری­ های انجام شده از سوی هیئت مدیره محترم، گزارشات اجمالی مطرح و خواستار حضور اعضای محترم در روز ۳۱ شهریور جهت برگزاری راهپیمایی سالمندان شدند.

جناب حاج آقا عشریه، مدیر عامل محترم سرای کرامت با ارائه گزارشی از جلسه برگزار شده در محل اجرای پروژه خانه سالمندان با حضور سه نفر از اعضای هیئت مدیره و احدی از پیمانکاران ساختمان­های بزرگ، مقرر داشتند تا عملیات مختلف پروژه طی مناقصه و با مشخصات و ویژگی­ های مورد نظر اعلام و بهترین اجراکنندگان با نازل­ترین بهای ممکنه انتخاب گردد. ایشان درخصوص بررسی وضعیت دستگاه سنگ­ شکن و هزینه­ های انجام شده جهت تعویض قطعه و ادامه فعالیت آن، بیان داشتند بنابه ضرورت تامین قطعه، نسبت به پرداخت مبلغ به صورت شرایطی و در طی چند ماه اقدام گردد.

در ادامه جناب آقای مهندس علوب، مسئول محترم کمیته فرهنگی با نمایش لوگوهای پیشنهادی برای سرای کرامت و تشریح عناصر طراحی شده، خواستار ارائه نظر و دیدگاه ­های اعضای محترم شده و هریک از حاضرین نقطه نظرات و پیشنهادات خود را ابراز داشتند.

سپس آقای مهندس جوادیان، مدیر اجرایی پروژه شیمی درمانی؛ گزارشی از مراجعه به معاونت درمان وزارت بهداشت و درمان ارائه و خاطرنشان کردند برای سال جاری از محل بودجه ۴۰-۶۰، مبلغ سه میلیارد ریال برای شیمی­ درمانی مصوب، اما به لحاظ نیاز به زمان جهت تخصیص اعتبار، کل پروژه درگیر مدت شده و بهره­ برداری پروژه به تعویق خواهد افتاد و در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون مطالب مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

 مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱

بنابه جلسه برگزار شده در محل اجرای سرای کرامت با حضور سه نفر از اعضای محترم هیئت مدیره و پیمانکار و مهندسین پروژه، مقرر گردید با تهیه مشخصات و ویژگی­ های مورد نظر و انتظار برای عملیات مختلف پروژه، نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب بهترین پیمانکار و نازل­ترین بهای ممکنه اقدام گردد.

حاج آقا عشریه
۲

با عنایت به ضرورت ادامه فعالیت دستگاه سنگ­ شکن، مقرر گردید نسبت به تامین قطعه تعویضی اقدام و مبالغ اعلامی طی چند فقره چک و طی شرایط زمانی پرداخت گردد.

دبیرخانه مجمع
۳

مقرر گردید به منظور بررسی وضعیت پروژه شیمی­ درمانی، نسبت به دعوت از آقای دکتر اکبری ریاست محترم بیمارستان امام علی (ع) برای جلسه بعدی اقدام گردد.

دبیرخانه مجمع
۴

با عنایت به گزارش مدیر عامل محترم سرای کرامت جهت حفر ۵ حلقه چاه جهت گمانه زنی آزمایش خاک و چاه فاضلاب و انعقاد قرارداد جهت به کارگیری یک دستگاه لودر جهت تسطیح و ریگلاژ عرصه پروژه، موضوع با اخذ استعلام، عملیاتی گردد.

حاج آقا عشریه
۵

مقرر گردید در خصوص تتمه مبالغ باقی مانده در حساب مشترک شیمی­ درمانی، نسبت به مذاکره با مدیرعامل محترم موسسه آرین اقدام و با هماهنگی ریاست بیمارستان امام علی(ع)، جهت مخارج ضروری پروژه شیمی­ درمانی هزینه گردد.

مهندس جوادیان

۶

درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت مبلغ ۳۳،۰۰۰،۰۰۰ ریال طی ۱۲ فقره چک موافقت گردید.

دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.