خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی۱۳۹۶/۰۵/۲۳ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی۱۳۹۶/۰۵/۲۳ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۵/۲۳             زمان شروع جلسه:    ۱۷:۱۰           زمان پایان جلسه:۲۱:۵۰

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه ، با قرائت مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور فعلی، گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیر عامل محترم مجمع ضمن خیر مقدم به اعضای محترم و تشریح معرفی مصوبات و دستور جلسه قرائت شده، درخصوص دستگاه سنگ شکن مستقر در بیمارستان هفده شهریور توضیحاتی مطرح و متذکر شدند انجام هزینه های تامین قطعات و تعمیرات و نگهداری دستگاه می بایست از قبل با مجمع هماهنگ شده و با صلاحدید هیئت مدیره و بررسی های لازم صورت پذیرد. در ادامه بنا به حضور فرماندار محترم و رئیس هیئت مدیره مجمع و نیز معاون فرماندار در جلسه، ضمن خیرمقدم به ایشان و میهمانان حاضر، از حمایت های شایسته فرماندار از بدو تشکیل مجمع و در جایگاه های مختلف و در سطوح مختلف تقدیر و تشکر نموده و ابراز امیدواری کردند تا از این به بعد شاهد حضور بیشتر ایشان در جلسات هفتگی باشیم.

در ادامه جناب آقای علیزاده، پیمانکار محترم دستگاه سنگ شکن درخصوص عملکرد دستگاه و مستهلک شدن بعضی از قطعات و نیاز به تعویض و انجام برخی هزینه های ضروری، بدون هماهنگی مجمع توضیحاتی ارائه و ابراز داشتند که در حال حاضر به دلیل عملکرد نامطلوب دستگاه، کار متوقف و پذیرش بیمار تعطیل شده است.

جناب آقای دکتر آسوری، مسئول محترم کمیته درمان در خصوص مطالب مطروحه بابت وضعیت دستگاه سنگ شکن، توضیحاتی ارائه و بیان داشتند با عنایت به گران بودن قطعات دستگاه و هزینه های نگهداری آن، گزارش هزینه های ارائه شده به دلیل بالا بودن قیمت ها و پرداخت نکردن سهم بیمه و عدم استرداد سهم مجمع از سوی دانشگاه علوم پزشکی، معوق باقی مانده و خواستار اتخاذ تصمیم هیئت مدیره محترم شدند. ایشان تاکید داشتند که فرآیند تامین منابع و پرداخت هزینه را جهت تامین قطعات و ادامه کار دستگاه، ضروری توصیف و خواستار تسهیل بیشتر جهت تسریع در فرآیند پرداخت شدند.

سپس حاج آقا حیدرزاده، مسئول محترم کمیته حقوقی ضمن خیرمقدم به فرماندار محترم و معاون ایشان، با ارائه گزارش اجمالی از عملکرد و فعالیت های مجمع در ابعاد مختلف درمانی، آموزشی، حقوقی، تامین جهیزیه، مساعدت مالی و سایر فعالیت ها، به معرفی مسئولین کمیته ها پرداخته و خاطرنشان کردند که به حمدالله مجمع از تولد تا وفات برای نیازمندان شهر برنامه داشته و تا کنون مبالغ و وجوهات هنگفتی در راستای اهداف مجمع پرداخت نموده و منشاء خدمات ارزنده ای برای شهر بوده است.

در ادامه جناب آقای مهندس رسولی، فرماندار و رئیس محترم هیئت مدیره، با تجلیل از عملکرد ده ساله مجمع که خود شاهد و ناظر فعالیت های موثر مجمع از ابتدای تشکیل تا کنون بوده است، این مجمع را در سطح استان و کشور، ویژه و برجسته توصیف و یکی از ویژگی های آن را وجود افراد موثّق و شناخته شده در ترکیب هیات امناء دانسته و تاکید داشتند که در حقیقت مجمع خیرین آمل به عنوان یکی از بازوان موثر و کمک کننده دولت در بخش مالی است که شهر و مستمندان شهر به آن نیاز داشته و بسیاری از نیازمندان که به فرمانداری مراجعه می نمایند به مجمع معرفی و با اقدامات خوب مجمع و تامین نیازهای آنان به نحو شایسته، مساعدت چشمگیری به فرمانداری در طی سالیان متمادی می نمایند.

در ادامه درخصوص نحوه اجرای عملیات سرای کرامت به اتفاق مهندسین مشاور و اجرایی پروژه، بحث های مفصّل و گفتگو صورت پذیرفته و هریک از حاضرین و مسئول محترم اداره بهزیستی شهرستان آمل، دیدگاه ها و پیشنهادات خود را پیرامون موضوعات مطروحه بیان و پس از بحث و تبادل نظر، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

 

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ بنا به گزارش های ارائه شده از سوی پیمانکار محترم دستگاه سنگ شکن مبنی بر احتیاج مبرم به تعویض برخی قطعات و نیاز به پرداخت هزینه های تعمیرات و نگهداری، مقرر گردید مدیر عامل محترم مجمع به اتفاق مسئول محترم کمیته حقوقی، خزانه دار محترم و مسئول محترم کمیته درمان از دستگاه در بیمارستان هفده شهریور بازدید به عمل آورده و با حضور ریاست بیمارستان اتخاذ تصمیم گردد. دکتر آسوری
۲ مقرر گردید موارد و مسائل مربوط به پروژه سرای کرامت در جلسه اختصاصی و با حضور هیئت مدیره پروژه، مهندسین مربوطه و ریاست محترم اداره بهزیستی مطرح گردد. حاج آقا عشریه
۳ با عنایت به حضور میهمانان متعدد در جلسه و طرح مباحث مختلف و عدم تکافوی زمان جهت طرح و بررسی دستور جلسه، مقرر گردید مصوبات جلسه گذشته در جلسه بعدی مطرح و مورد رسیدگی قرار گیرد. دبیر جلسه

۴

درخواست کمک های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت  ۱،۵۰۰،۰۰۰ ریال طی ۱ فقره چک موافقت گردید.

دبیرخانه

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.