خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۳۹۶/۰۵/۰۹ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۱۳۹۶/۰۵/۰۹                     زمان شروع جلسه: ۱۹            زمان پایان جلسه:۲۰:۳۰

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با تبریک ایام پربرکت و با سعادت هفته کرامت از ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) و پیشاپیش ولادت باسعادت حضرت امام رضا(ع) و با قرائت مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور فعلی، گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیر عامل محترم مجمع ضمن خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه، درخصوص دستور جلسه قرائت شده مبنی بر مساعدت به مرکز مشاوره رها در راستای حمایت و مساعدت زنان آسیب پذیر و نیز اقدامات انجام شده جهت معرفی خانواده جوان محکوم به اعدام به بانک رسالت به منظور بهره­ مندی از وام قرض­ الحسنه و پیگیری مسئول کمیته حمایت از زندانیان جهت تأمین مبلغ دویست میلیون ریال بلاعوض به منظور اخذ رضایت از ولی مقتول و بخشش حکم اعدام، توضیحاتی ارائه نمودند. ایشان با اشاره به دعوت مرکز معلولین آمل جهت حضوردر جلسه بررسی درخواست واگذاری زمین حاج آقا جوادی که در اختیار مجمع می­ باشد، خواستار ارائه نظر اعضای محترم در راستای اتخاذ تصمیم موضوع شدند.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده با ارائه گزارشی از پیگیری اخذ رضایت از خانواده مقتول برای بخشش حکم اعدام جوان زندانی با حضور خانواده مربوطه، بررسی­ های لازم و تصمیمات ممکن اتخاذ گردید. ایشان با بیان موارد حقوقی مربوط به موسسه پویندگان دانش و رهایی (خانه پدر) و درخواست واگذاری مرکز معلولین فجر آمل، پیشنهاد دادند تا در ازای ساخت ساختمانی برای مجمع و عضویت مجمع در هیات امنای مرکز مربوطه، نسبت به پذیرش واگذاری موافقت گردد.

سپس حاج آقا عشریه، مدیر عامل محترم سرای کرامت، گزارشات مبسوطی از اقدامات و پیگیری­ های انجام شده در راستای ساخت و احداث پروژه خانه سالمندان و پیشرفت فیزیکی آن ارائه و با قرائت قرارداد مدیریت اجرایی پروژه با آقای مهندس کلاردشتی و قرائت درخواست­ های اقلام مورد نیاز، خواستار موافقت هیات امناء برای خرید ملزومات و آهن­ آلات پروژه شدند.

در ادامه بنا به حضور آقای مهندس نوذری، پیمانکار مورد نظر برای آسانسور بیمارستان امام رضا (ع)، بررسی ­های فنی و کمّی قیمتی از سوی اعضای محترم مورد بررسی قرار گرفته و مقرر گردید طی جلسه ­ای با اعضای هیات مدیره مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام رضا(ع)، موضوع مورد رسیدگی و بنا به تاکید مسئول محترم کمیته درمان، در صورت عدم امکان تامین مبالغ از سوی منابع دولتی، به دلیل ضرورت، اقدام مقتضی صورت پذیرد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

 

مصوبات جلسه:

 

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ به منظور مساعدت به مرکز مشاوره رها جهت حمایت و رسیدگی به زنان آسیب پذیر، مقرر گردید مبلغ ۳۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال به عنوان کمک بلاعوض به مرکز پرداخت گردد. دبیرخانه مجمع
۲ بنابه درخواست موسسه نگهداری معلولین فجر آمل مبنی بر واگذاری زمین اهدایی حاج آقا جوادی جهت احداث مرکز جدید نگهداری معلولین، مقرر گردید اعضای محترم هیات مدیره در جلسه مربوطه حاضر و پس از استماع خواسته ­ها و تبادل انتظارات مجمع، با لحاظ صلاحدید، تصمیمات مقتضی اتخاذ گردد. هیات مدیره مجمع
۳ با عنایت به حضور پیمانکار احداث آسانسور بیمارستان امام رضا(ع) در جلسه و بررسی فنی و قیمتی آسانسور، مقرر گردید موضوع در جلسه مجمع خیرین سلامت بیمارستان مورد رسیدگی قرار گرفته و در صورت عدم تامین بهای آن از سوی منابع دولتی، به دلیل ضرورت، اقدام مقتضی صورت پذیرد. مجمع خیرین سلامت بیمارستان امام رضا(ع)
۴ با عنایت به گزارش های ارائه شده از سوی مدیرعامل محترم سرای کرامت در خصوص ساخت و ساز پروژه خانه سالمندان و بیان پیشرفت فیزیکی و قرائت درخواست­ های اقلام مورد نیاز، مقرر گردید مصالح و لوازم درخواستی، با صلاحدید هیات مدیره سرای کرامت خریداری گردد. حاج آقا عشریه

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.