خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۳۹۶/۰۴/۱۹ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۱۳۹۶/۰۴/۱۹                      زمان شروع جلسه: ۱۸:۳۰                 زمان پایان جلسه:۲۱:۳۰

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با آرزوی بهروزی و توفیق روزافزون برای اعضای محترم و با قرائت مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته و دستور فعلی، گزارش اجرایی مصوبات، توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیر عامل محترم مجمع؛ با خیر مقدم به اعضای محترم، پیرو گزارش مطروحه از سوی آقای مهندس جوادیان در جلسه گذشته پیرامون پرتودرمانی، از نحوه برخورد و عملکرد دانشگاه علوم پزشکی مازندران جهت مشارکت خیرین در پروژه­ های درمانی در سطح شهرستان آمل ابراز گله­ مندی کرده و با عنایت به آمادگی کامل یکی از خیرین جهت ساخت و تجهیز مرکز پرتودرمانی، متاسفانه اعلام دانشگاه مبنی بر شرکت در مناقصه، موجبات سلب انگیزه برای افرادی که بدون هیچ چشم­داشت و توقعی درصدد هزینه­ های سنگین هستند، را فراهم خواهد آورد. ایشان در ادامه گزارشی از بازدید روز جاری هیات مدیره مجمع از دفتر انجمن ms ارائه نموده و خاطرنشان کردند بنا به درخواست آن انجمن مبنی بر مساعدت جهت خرید دفتر انجمن، اعلام شد؛ از آن­جا که خود مجمع دارای دفتر نبوده و به دلیل نیاز به سرمایه­ گذاری کلان، اعتقادی به مصرف هزینه در آن بخش ندارد و بیشتر راغب است تا در تامین بخشی از هزینه­ های انجمنMS مِن­ جمله خرید ویلچر مشارکت نماید.

سپس حاج آقا عشریه، مدیرعامل سرای کرامت با شاکر بودن به درگاه حضرت احدیت بابت پیشرفت خوب و قابل قبول پروژه خانه سالمندان، درخصوص وضعیت پروژه و هماهنگی­ های مستمر جهت اجرای بهینه عملیات ساخت و ساز، گزارشات مبسوطی ارائه و ابراز امیدواری کردند که با این انسجام و اراده پیگیر اعضای هیئت امنای مجمع، هیئت مدیره سرای کرامت و کادر فنّی و اجرایی پروژه، شاهد پیشرفت بهتر و مطلوب­ تر که به عنوان آمال و آرزوی شهروندان و سالمندان می­ باشد، خواهیم بود. ایشان در ادامه به بیان ارزیابی از همایش اکرام در ماه مبارک رمضان پرداخته و نکاتی درخصوص کمیته جوانان و دلایل تجلیل از رشادت­ های شهدای مدافع حرم در همایش و سایر موضوعات مورد نظر اشاره نمودند.

جناب آقای دکتر آسوری، مسئول محترم کمیته درمان نیز با طرح مواردی از درخواست ها و پرونده ها و نیاز به بررسی دقیق آنها جهت تعیین استحقاق افراد به منظور مساعدت مالی و یا ارتباط با حوزه درمان برای اخذ تخفیف و یا درمان رایگان، تاکید داشتند؛ تا مددکاران معرفی شده به مجمع نسبت به بازدید از محل سکونت و بررسی بضاعت مالی متقاضیان اقدام و نتیجه بررسی به کمیته درمان اعلام گردد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید در اجرای مصوبه بند یک صورتجلسه مورخ ۱۳۹۶/۰۴/۱۴ ، آقایان حاج آقا نیک ­پور، حاج آقا عشریه و مهندس یزدان­ پناه در روز چهارشنبه مورخ ۱۳۹۶/۰۴/۲۱، نسبت به مذاکره تکمیلی با مسئولین دانشگاه شمال بابت سرای کرامت(خانه سالمندان) مبادرت نمایند. مدیرعامل سرای کرامت
۲ بنا به دعوت فرمانداری محترم از مجمع خیرین جهت حضور در جلسه تشکل­های مردم نهاد، مقرر گردید حاج آقا نیک­ پور مدیر عامل محترم مجمع به نمایندگی از هیئت مدیره در جلسه روز شنبه مورخ ۹۶/۰۴/۲۴حضور یابند. حاج آقا نیک­پور
۳ به منظور بررسی مشکلات و درخواست­ های انجمن ms ، مقرر گردید بنابه دعوت از مجمع در زمان افتتاح دفتر جدید انجمن، موضوع مورد رسیدگی و مساعدت لازم صورت پذیرد. دبیرخانه مجمع
۴ با عنایت به تاکید مسئول محترم کمیته درمان مبنی بر ضرورت بررسی استحقاق نیاز متقاضیان مراجعه کننده به مجمع جهت ارائه مساعدت مالی و یا اخذ تخفیقات و درمان رایگان از سوی خیرین حوزه درمان، مقرر گردید مددکاران محترم معرفی شده از سوی ایشان با هماهنگی قبلی نسبت به بازدید از محل سکونت و بررسی بضاعت افراد اقدام و نتیجه بررسی جهت اتخاذ تصمیم به کمیته درمان اعلام گردد.

کمیته درمان

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.