خانه / اخبار / شروع به کار مجمع خیرین شهرستان محمودآباد

شروع به کار مجمع خیرین شهرستان محمودآباد

به حول و قوه الهی و با همت خیران شهرستان محمودآباد، مجمع خیرین این شهرستان به صورت رسمی ثبت و شروع به فعالیت نمود.

این اتفاق میمون و مبارک طی نشست های منظم و همگرایی جمعی از نیک اندیشان این شهر به وقوع پیوست و با ثبت رسمی این سازمان مردم نهاد خیریه به نام مجمع خیرین تدبیر فردا شهرستان ساحلی محمودآباد به شماره ۱۶۹ موجودیت خود را با انتخابات هیئت مدیره اعلام و شروع به فعالیت نمود.

در مجمع خیرین شهرستان محمودآباد جناب حاج عطاءالله حیدرزاده ریاست هیئت مدیره را به عهده دارند که عضو حقوقدان هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل و مسئول کمیته حقوقی آن نیز هستند.

هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل آغاز به کار این مجمع را از توجهات ویژه خیرین و نیک اندیشان محمودآباد به شمار آورده، برای هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل و حاج آقا حیدرزاده توفیق و بهروزی آرزو دارد.

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

۴ دیدگاه

  1. با سلام خدمت شما مقام محترم؛بنده جوان ۲۴ساله ای هستم ک مادرم از بیماری قلبی رنج میبرد و پدربنده نیز در جنگهای تحمیلی دچار مجروحیت روانی شدید شده و بهمین دلیل قادر ب کارکردن نیست بنابراین همه مخارج برعهده من است. لازم ب ذکراست ک بدلیل عمل جراحی ک انجام دادم کارهای سنگین برام مضر است ولی با این حال همه نوع کاری ک باشد انجام میدهم . بنده بخاطر مشکل مالی ک داریم نمیتوانم زمینی بخرم بیابراین میخواهم در حیاط منزلمان ک ۴۰متر است خانه ای برای خودم بسازم تا بتوانم زندگی ای برای خودم تشکیل بدهم و ب کمک شما خیلی محتاجم. از شما مقام محترم خواهشمندم بخاطر رضایت خداوند این امر خداپسندانه را انجام دهید بنده هرلحظه منتظر کمک از سوی شما هستم. با تشکر ، سید حسین علوی

  2. با عرض سلام و خسته نباشید.به نظر من با از بین بردن بیکاری و ایجاد شغل با استفاده از ظرفیت توریستی منطقه.می توان بزرگترین خدمت را به مردم شهرمان کرد.در این راستا بنده برنامه هایی دارم که میتوان با کمک خیرین محترم انها را عملی و این مشکل را حداقل در منطقه خودمان حل نمود.کمک به اشتغال خانواده های نیازمند بهتر از صدقه دادن به انهاست.

  3. سلام خسته نباشید ببخشید یه خانواده معتاد بودن و بی خانمان شدن من زنگ زدم بهزیستی چالوس لطف کردن اومدن بردنشون کمپ میخواستم بدونم بعد دوران درمانشون میتونید کمکی بهشون بکنید مثلا یه خونه ای یا یه کاری براشون جور کنید یا نه ؟

    • بازدید کننده محترم
      از همراهی شما با مطالب سایت سپاسگزاریم و امیدواریم در ادامه راه نیز با نظرات خودتان حامی ما باشید
      در مورد موضوع طرح شده، نظر به محدودیت اساسنامه ای، مجمع خیرین شهرستان آمل، تنها به ساکنین آمل و حومه خدمات ارائه مینماید.
      مطمئنا مجامع خیریه و نهادهای حامی شهرستان چالوس، میتوانند پذیرنده درخواست شما و بلکه ارائه کننده راهکار و یا تسهیلات خاصی باشند.
      بهروز باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.