خانه / اخبار / برگزاری همایش باشکوه آغاز یازدهمین سال فعالیت مجمع خیرین

برگزاری همایش باشکوه آغاز یازدهمین سال فعالیت مجمع خیرین

به رسم همه ساله، در روز تولد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی (ع)، هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل با دعوت از خیرین و مدعوین، سالگرد تاسیس و آغاز فعالیت خود را با برگزاری همایش اعلام و ضمن ارائه گزارش عملکرد خود در سال مالی طی شده، مراسم باشکوه اکرام را اجرا مینماید.

امسال نیز در روز شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ این همایش با استقبال شایان تحسین و ستودنی خیرین و مهمانان گرامی برگزار گردید و برگ زرینی در همراهی همشهریان با هیئت امنای مجمع خیرین در ده سال فعالیت و خدمت به شهروندان نیازمند و مددجو ، به یادگار ثبت گردید.

مراسم آغاز یازدهمین سال فعالیت مجمع که متفاوت تر از همیشه برنامه ریزی و اجرا گردید، از جنبه های گوناگون پیامهایی انرژی بخش و دلگرم کننده ای به دنبال داشت.

از آن جمله میتوان به شکستن رکورد تعداد شرکت کنندگان در همایش و مشارکت کنندگان در مراسم اکرام، شکستن رکورد میزان مالی مشارکت و اکرام، همراهی خیرینی که با مبالغ مشارکت چشمگیر تمایل به گمنامی داشته اند، نظم و توجه حاضرین به برنامه و … نام برد.

برابر آماری که هیئت امنای مجمع در محاسبه اولیه از مشارکت خیرین اعلام داشته اند، مبلغ پانزده میلیارد و دو میلیون و پانصد هزار ریال ( ۱۵/۰۰۲/۵۰۰/۰۰۰ ریال ) در فرم های مشارکت خیرین به ثبت رسیده است که در پایان ده سال فعالیت مجمع خیرین، مهر تاییدی بر خدمات هیئت امناء و اعلام قاطعانه حمایت و همراهی خیرین از این جمع خیراندیش و فعال میباشد.

هیئت امنای مجمع خیرین، به نیابت از سوی مددجویان و نیازمندان شهرستان آمل، از حضور پرشور مدعوین در همایش سپاسگزاری کرده و برای خیرینی که با اهدا و اکرام خود، آنان را تکریم و نوع دوستی و نیک اندیشی را پاس داشته اند، سلامتی، عزت و فزونی برکت آرزومند است.

در ادامه تصاویری از این مراسم باشکوه نمایش داده میشود

 

همچنین ببینید

۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد

  بعضی کتاب ها یک «دام» هستند و برخی دیگر«صد دام». کتاب های گمراه کننده، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.