خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۹۶/۰۲/۱۸مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۹۶/۰۲/۱۸مجمع خیرین شهرستان آمل

مجمع خیرین شهرستان آمل                                         بنام خیرخواه خیرخواهان

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۲/۱۸                  زمان شروع جلسه:  ۱۸:۴۵                  زمان پایان جلسه: ۲۱:۱۵

مقدمه:

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیئت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با تبریک و تهنیت ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(س) و روز جوان خدمت اعضای محترم به ویژه مسئول محترم کمیته جوانان و اعضای جوان عضو و تجلیل و قدر شناسی از فعالیت ها و زحمات آنان و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک­ پور مدیرعامل محترم مجمع نیز با تبریک روز جوان و ولادت حضرت علی اکبر(س)، درخصوص ضرورت ادامه انجام عملیات پروژه سرای کرامت(خانه سالمندان) و پیشرفت پروژه تا زمان برگزاری همایش اکرام، سخنانی ایراد و ابراز امیدواری کردند با همّتی که مدیرعامل سرای کرامت خواهند داشت؛ ان­شاءالله شاهد تسریع روند ساخت و ساز باشیم. ایشان با تقدیر و تشکر از اقدامات و زحمات انجام شده از سوی مسئول محترم کمیته فرهنگی برای برگزاری همایش اکرام، خواستار مشارکت و مساعدت همه­ ی اعضای محترم برای برگزاری شایسته مراسم شدند.

در ادامه آقای مهندس یزدان­ پناه، مسئول محترم کمیته جوانان با تقدیر از اعضای محترم هیئت امناء جهت تجلیل از کمیته جوانان به مناسبت روز جوان، پیشنهاد تشکیل تیم فوتبال به نام مجمع خیرین در دانشگاه شمال را مطرح و خواستار موافقت هیئت امناء برای اجرای برنامه ورزشی پیشنهادی شدند.

سپس جناب آقای مهندس علوب، مسئول محترم کمیته فرهنگی؛ گزارشی از ادامه اقدامات، فعالیت­ ها و برنامه­ های برگزاری همایش اکرام در قالب: آماده­ سازی گزارش عملکرد سالانه، چاپ دعوت­نامه، اصلاح فرمت مشارکت و مساعدت مدعوین و برنامه­ های پیشنهادی خود را برای اجرا در همایش مطرح و هر یک از اعضای محترم، دیدگاه­ ها و نقطه نظراتشان را بیان داشتند.

سپس حاج آقا عشریه درخصوص پیگیری انجام عملیات ساخت و ساز پروژه خانه سالمندان، گزارشات مبسوطی مطرح و خاطرنشان کردند بنابه بررسی­ های مشاور فنّی پروژه مبنی بر تغییر ستون­ های پروژه از اسکلت آهنی به اسکلت بتونی به دلیل توجیه اقتصادی، پیشنهاد دادند تا موضوع مورد رسیدگی و موافقت قرار گیرد. ایشان در ادامه گزارشی از نشست با جناب آقای دکتر مرزبند ریاست محترم اداره آموزش و پرورش به اتفاق حاج آقا نیک پور ارائه و بیان داشتند خوشبختانه ایشان با تذکّر و اشارات مدیرعامل محترم مبنی بر عدم توفیق همکاری با آموزش و پرورش درگذشته، با در اختیار گذاشتن میهمان­سرای آموزش و پرورش به مجمع جهت راه­ اندازی موقت خانه سالمندان موافقت و در صورت تحویل ساختمان که از فضای مناسبی برخوردار است، نسبت به افتتاح آن اقدام خواهد شد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ بر اساس پیشنهاد کمیته جوانان مبنی بر تشکیل تیم فوتبال به نام مجمع خیرین در دانشگاه شمال و حضور در مسابقات مربوطه، مقرر گردید: موضوع اقدام و هزینه ارائه شده به مبلغ ۱٫۵۰۰٫۰۰۰ ریال از سوی یکی از هیئت امنای مجمع تامین و پرداخت گردد. مهندس

یزدان­ پناه

۲

با عنایت به موافقت در اختیارگذاری میهمان­سرای آموزش و پرورش به مجمع، مقرر گردید برنامه­ ریزی های لازم جهت بهره­ برداری موقّت سرای کرامت(خانه سالمندان)  صورت پذیرد.

دبیرخانه مجمع
۳

بنابه پیشنهاد مشاور فنّی پروژه سرای کرامت(خانه سالمندان)، مبنی بر تغییر اسکلت آهنی به اسکلت بتونی، مقرر گردید ضمن انجام پیشنهاد، نسبت به خاکبرداری و خرید میله گرد جهت اجرای فونداسیون اقدام گردد.

حاج آقا عشریه

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.