خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی۰۴-۰۲-۹۶مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی۰۴-۰۲-۹۶مجمع خیرین شهرستان آمل

مجمع خیرین شهرستان آمل                                         بنام خیرخواه خیرخواهان

تاریخ جلسه: ۹۶/۰۲/۰۴                     زمان شروع جلسه:  ۱۸:۴۵                      زمان پایان جلسه: ۲۱:۳۰

 

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با تبریک و تهنیت فرارسیدن عید مسعود مبعث حضرت ختمی مرتبت، محمد مصطفی(ص) و ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی جلسه مبنی بر  تهیه لیست خیرین جهت دعوت برای همایش اکرام، پیگیری تمدید موافقت اصولی خانه سالمندان(سرای کرامت)،  نتیجه بازدید از محل نصب یادمان در پروژه شیمی­ درمانی و بررسی انعکاس گزارش مالی و عملکردی کمیته­ های مجمع در عملکرد سالانه مجمع را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر در جلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک­پور، مدیرعامل محترم مجمع با تبریک عید مبعث و خیرمقدم به اعضای محترم، گزارشی از بازدید مکان مورد نظر برای بهره­ برداری موقت خانه سالمندان به اتفاق حاج آقا عشریه مربوط به اداره آموزش و پرورش و بازدید مکان نصب یادمان در پروژه شیمی درمانی به حاضرین ارائه و خاطرنشان کردند بنا به حضور آقای دکتر جان­ بابایی، ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی مازندران در آمل و ملاقات با ایشان، در مورد خرید امکانات و تجهیزات برای پروژه شیمی­ درمانی و تسریع روند تشریفات اداری موافقت آغاز عملیات اجرایی پروژه پرتودرمانی، مذاکره و قول مساعد دادند تا با تاکید دکتر یوسفیان نماینده محترم شهرستان آمل، نسبت به تجهیز پروژه شیمی­ درمانی و اجرای پروژه پرتودرمانی برنامه­ ریزی و هماهنگی نمایند.

جناب آقای مهندس علوب مسئول محترم کمیته فرهنگی درخصوص اقدامات انجام شده جهت آماده­ سازی گزارش عملکرد سالانه مجمع برای توزیع در همایش اکرام ماه مبارک رمضان و تمهیدات لازم جهت برگزاری همایش، گزارشات جامعی مطرح و تاکید داشتند؛ با عنایت به محدودیت زمانی تا زمان همایش، مسئولین محترم کمیته­ ها نسبت به جمع­بندی آمار و ارقام کمیته مربوطه و ارائه به ایشان جهت انعکاس در عملکرد اقدام گردد.

در ادامه بنابه حضور جناب آقای دکتر اکبری، ریاست محترم بیمارستان امام علی(ع) در جلسه؛ جناب حاج آقا نیک­پور گزارشی از نواقص و کمبودهای پروژه شیمی­ درمانی را مطرح و از ایشان خواستار مرتفع شدن موارد مطروحه شدند.

ایشان با ارائه گزارشی از وضعیت موجود پروژه و تایید نواقص و کمبودهای اشاره شده، به عدم تکمیل بخش­هایی از ساختمان و تاسیسات مورد نیاز اذعان و بیان داشتند؛ بنابه بازدید ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و برآورد حدود ۶ میلیاردی برای اتمام عملیات و خرید امکانات و تجهیزات، ابراز امیدواری کردند تا حدود ۳ ماه دیگر پروژه برای بهره­ برداری مهیّا گردد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
۱ مقرر گردید مصوبات بند۲، بند۴ و بند۶ صورتجلسه مورخ ۹۶/۰۱/۲۹و مصوبات بند ۱ و بند ۳ صورتجلسه مورخ ۹۶/۰۱/۱۶ مجدداً پیگیری و برای جلسه بعدی گزارش گردد. دبیرجلسه
 
۲ مقرر گردید به منظور حضور و سخنرانی آقای دکتر آرام، مدیر کل محترم بهزیستی استان در همایش اکرام ماه مبارک رمضان، نسبت به هماهنگی با ایشان از سوی ریاست محترم اداره بهزیستی اقدام و اعلام نتیجه برای جلسه بعدی گزارش گردد. آقای حسین­ زاده
۳ درخواست کمک ­های مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت ۴۵۰۰،۰۰۰ ریال طی  ۲ فقره چک موافقت گردید. دبیرخانه مجمع

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.