خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۱۱-۱۲-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۱-۱۲-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

 تاریخ جلسه: ۹۵/۱۲/۱۱   زمان شروع جلسه:  ۱۸:۴۰    زمان پایان جلسه: ۲۰:۰۰

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با تسلیت و تعزیت شهادت مظلومانه صدیقه کبری، ام ابیها، فاطمه زهرا(س) به اعضای محترم و همه­ی شیعیانِ جهان و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری هفته گذشته، دستور فعلی جلسه را قرائت و از مجریان محترم خواستار ارئه گزارش مربوطه شدند.

سپس حاج آقا نیک­پور، مدیرعامل محترم مجمع نیز با تسلیت شب شهادت بی بی دو عالم، حضرت زهرا(س)، نسبت به قرائت دعوت­نامه فرمانداری محترم، جهت حضور مدیران مجمع در سومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان اقدام و در خصوص عدم تعطیلی موسسه خانه پدر و انتقال آن به مکانی دیگر گزارشی ارائه و تاکید داشتند علیرغم دستور فرماندار محترم به ریاست محترم اداره بهزیستی در جلسه قبلی مبنی بر تعطیلی و پلمپ، موسسه کماکان با هدایت افرادی خاص در حال فعالیت می باشد که خواستار بررسی عاجل موضوع از سوی کمیته محترم حقوقی شدند.

سپس حاج آقا حیدرزاده درخصوص انعقاد تفاهم­ نامه سه جانبه دانشگاه علوم پزشکی مازندران، مجمع خیرین و جناب آقای دکتر مسلمی توضیحات اجمالی مطرح و با قرائت بخشی از آن خواستار ارائه نقطه نظرات و دیدگاه­ های اعضای محترم پیرامون تفاهم­ نامه شدند.در ادامه ایشان با بیان پیشینه­ ای از چگونگی اتخاذ تصمیم جهت تعطیلی موسسه خانه پدر و در نظر گرفتن مصالح و برآیند مثبت و خیریه کار، خاطرنشان کردند: مسئولیت مجمع با عنایت به انتقال به مکانی دیگر و کندن تابلوی مجمع به پایان رسیده و چنان­چه دیگران قصد ادامه فعالیت دارند از حیطه­ ی ما خارج و خود می­ بایست به ارگان­های ذیربط پاسخگو باشند.

در ادامه حاج آقا نیک­ پور نیز با تائید نظرات آقای حیدرزاده نسبت به پاسخگو بودن نهادهای ناظر بر این امر اشاره و از نماینده محترم فرمانداری خواستند تا نگرانی هیئت امنای مجمع در این رابطه را به جناب فرماندار منتقل نمایند و به­طور رسمی پاسخ­نامه مجمع در رابطه با خاتمه­ ی سرپرستی خانه پدر توسط مجمع را اعلام دارند.

حاج آقا عشریه نیز گزارشی از پروژه سرای کرامت و پیگیری امور اجرایی آن ارائه داشته و خاطر نشان کردند که با تغییر شهردار محترم امام­زاده عبدالله، کماکان این پیگیری ها ادامه خواهد داشت. خزانه­ دار محترم نسبت به تعهدات اعضای هیئت مدیره در گلریزان ۹۵ اشاراتی داشته و اعلام داشتند تا با توجه به روزهای پایان سال، این امر سرعت پذیرد. همچنین به عنوان مسئول کمیته دانش­آموزیی؛ نسبت به تعیین مبلغ کمک عیدانه به این کمیته و رساندن این کمک به دانش­ آموزان نیازمند پیشنهاداتی ارائه نموده و بنا به پیش بینی توزیع سبد­کالا برای نیازمندان، مبلغ یکصد میلیون ریال از سوی ایشان برای این امر اعطاء گردید.

در ادامه؛ اعضای محترم نیز با استقبال از این پیشنهاد، نظرات خود را نسبت به چگونگی توزیع کمک عیدانه به دانش­ آموزان اعلام داشته و پس از بحث و تبادل نظر، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

 

ردیف مصوبات جلسه مجری طرح
     
۱ بنا به دعوت فرمانداری محترم از مجمع جهت حضور در سومین جلسه شورای ساماندهی سالمندان در روز یکشنبه مورخ ۹۵/۱۲/۰۵ ، مقرر گردید؛ مدیرعامل محترم خانه سالمندان (سرای کرامت) به نمایندگی از هیئت امنای مجمع در جلسه حضور یافته و گزارش آن را در جلسه بعدی ارائه فرمایند. حاج آقا عشریه
     
۲ مقرر گردید: با تخصیص مبلغ یکصد میلیون ریال نسبت به تهیه کفش و لباس برای دانش­ آموزان بی­ بضاعت ۱۰ مدرسه در حاشیه شهر اقدام و توزیع گردد. حاج آقا عشریه
     

۳

با عنایت به مراحل پایانی ساخت پروژه شیمی­ درمانی، مقرر گردید: از سوی بخشIT، تصاویر منتخب پروژه در سایت مجمع درج و طی اطلاعیه­ ای مژده آغاز مراحل ساخت پروژه­ ی ماندگار دیگری در آمل به هم­ استانی­ها اعلام گردد.

مهندس نیاکی نژاد

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.