خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۱۷-۰۹-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۷-۰۹-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه:۱۷-۰۹-۹۵           زمان جلسه:۱۸:۲۵

 

photo412482487696075882

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با تسلیت شهادت مظلومانه یازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسن عسگری(ع) و نیز تسلیت به جناب دکتر آسوری به مناسبت رحلت عموی مرحوم شان و آرزوی رحمت و غفران الهی برای آن سفرکرده، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضر در جلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور، مدیر عامل محترم مجمع نیز با تسلیت شهادت آن امام همام(ع) و تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری های آقای دکتر یوسفیان نماینده محترم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی بابت امورات و پروژه های در دست اجرای مجمع، در خصوص فرمایشات امام جمعه شهرستان آمل در همایش یاوران وقف که بدون اطلاع از انتقال دبیرخانه مجمع خیرین به مکان جدید صورت پذیرفت؛ سخنانی مطرح و خواستار بیان عملکرد مجمع و گزارش منظم آن به مردم شدند.

در ادامه ایشان بنا به حضور مدیران محترم دانشگاه فناوریهای نوین آمل در جلسه، خاطرنشان کردند مجمع بدون در نظر گرفتن خطوط سیاسی و تعویض مدیران و روسای ادارات و نهادها و دانشگاهها، نسبت به انجام وظایف خود مطابق اساسنامه اقدام خواهد نمود.

سپس آقای دکتر رنجبر و آقای دکتر موسوی از معاونین دانشگاه با معرفی جناب آقای دکتر دمیری، ریاست جدید دانشگاه و بیان سوابق، تجارب و رزومه علمی و پژوهشی ایشان و بیان مشکلات و موانع دانشگاه، پیرو پیشنهاد برگزاری جلسات ماهانه با مجمع به صورت برنامه ریزی شده، خواستار مساعدت مجمع به احداث ساختمان های تکمیلی و تجهیز امکانات دانشگاه شدند.

در ادامه آقای سبطی با ارائه گزارشی از مکان مورد نظر جهت اجاره برای موسسه پویندگان دانش و رهایی و نیز وضعیت پروژه سرای کرامت(خانه سالمندان)، به لحاظ میزان اجاره بهای پیشنهادی، مکان موصوف را مناسب ندانستند.

در انتها با ارائه نقطه نظرات و پیشنهادات از سوی هیأت امنای محترم در خصوص موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

۱- بنا به وضعیت خاص ساختمان موسسه پویندگان دانش و رهایی(خانه پدر) و به لحاظ پیش بینی های احتیاطی و ایمنی، مقرر گردید در اسرع وقت نسبت به اجاره مکانی مناسب تر اقدام گردد. (مدیر عامل موسسه)

۲- مقرر گردید ریاست محترم دانشگاه فناوریهای نوین با نماینده محترم شهرستان آمل در مجلس شورای اسلامی، هماهنگ و جلسه ای با حضور اعضای هیأت امنای مجمع و ایشان ترتیب و به نحو مقتضی اطلاع رسانی نمایند. (دانشگاه فناوریهای نوین)

۳- مقرر گردید با هماهنگی فرماندار محترم پیرامون سخنان مطروحه امام جمعه محترم با دعوت از ایشان در جلسه رسمی مجمع مذاکره گردد.(دبیرخانه مجمع)

۴- به منظور بازدید از مکان فعلی موسسه پویندگان دانش و رهایی(خانه پدر) مقرر گردید؛ اعضای محترم هیأت مدیره روز شنبه مورخ ۲۰-۰۹-۹۵ رأس ساعت ۱۶ در محل موسسه حضور بهم رسانند.(دبیرخانه مجمع)

۵-مقرر گردید از ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان آمل جهت بازدید روز شنبه دعوت به عمل آید.(دبیرخانه مجمع)

۶-درخواست متقاضیان(دبیرخانه مجمع)

پایان جلسه۲۱:۰۰

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.