خانه / درباره مجمع / صورتجلسات و مصوبات / صورتجلسه عادی ۲۶-۰۸-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۲۶-۰۸-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

  تاریخ جلسه:۲۶-۰۸-۹۵                                 زمان جلسه:۱۸:۱۰

dsc09351

مقدمه:جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل، با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام ا… مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا اسلامی با بیان سوالاتی از روند فعالیت و نحوه اداره امور مجمع؛ در خصوص نقل مکان دفتر مجمع، وضعیت موسسه پویندگان دانش و رهایی(خانه پدر)، مجتمع مسکونی فجر و بودجه کمیته های تحت پوشش، مواردی مطرح و خواستاربررسی موضوعات در جلسه هیأت مدیره شدند.

جناب حاج آقا نیک پور با پاسخ به سوالات مطروحه و مطالب و نکات بیان شده، توضیحات اجمالی ارائه و سایر اعضای محترم هیأت مدیره نیز به تفصیل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه بنا به حضور آقای مهندس رمضانی ریاست محترم اداره راه و شهرسازی در جلسه، جناب حاج آقا نیک پور مدیر عامل محترم با بیان فرازهایی از قرآن کریم و فرمایشات ائمه و بزرگان در خصوص نعمات و برکات امور خیر، راجب عملکرد و فعالیت های مجمع در ابعاد مختلف اشاراتی داشته و بنا به مضیقه ی عدم برخورداری مجمع از مکان اختصاصی برای دفتر کار جهت مراجعات عمومی، خواستار در نظر گرفتن زمینی مناسب برای احداث ساختمان اداری برای مجمع شدند.

سپس حاج آقا عشریه ضمن خیرمقدم به میهمانان حاضر در جلسه، در خصوص مجتمع مسکونی ایجاد شده برای نیازمندان توضیحاتی مطرح و خاطرنشان کردند علیرغم مشکلات و مضایق مالی که مجمع در تأمین منابع مالی داشته و نیازهای متعدد و وافری که مراجعه کنندگان داشتند؛ مجمع تمام اهتمام و تلاش خود را جهت ادامه و اتمام پروژه به کار گرفته و با یاری خداوند متعال با بهترین مصالح و امکانات و تأسیسات نسبت به اتمام و واگذاری آن به متقاضیان مبادرت نمود. از این رو از ریاست محترم اداره راه و شهرسازی خواستار ابلاغ به ساکنان واحدها جهت تسویه حساب مالی با مجمع و ابلاغ به بانک مسکن جهت تقسیط تسهیلات پرداختی شدند.

در ادامه بنا به حضور جناب آقای دکتر مرزبند ریاست محترم اداره آموزش و پرورش شهرستان آمل در جلسه؛ جناب حاج آقا حیدرزاده با خیرمقدم به ایشان و آقای مهندس رمضانی رئیس اداره راه و شهرسازی، گزارشی از ساختار مجمع و کمیته های تحت پوشش و نیز فعالیت های کمیته ها در ابعاد مختلف ارائه و بیان داشتند که مجمع در قالب کمیته دانش آموزی و دانشجویی مبالغ و کمک های زیادی از اول تاسیس تاکنون به مدارس شهرستان و دانش آموزان نیازمند اعطاء نموده است که به عنوان یکی از وظایف اساسنامه ای مجمع می باشد.

سپس جناب آقای مهندس رمضانی، ریاست محترم اداره راه و شهرسازی با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده در سطح شهرستان و پروژه های در دست اتمام اداره ذی ربط، در خصوص مجتمع مسکونی فجر مجمع توضیحاتی ارائه و خاطرنشان کردند انصافاً مجمع با احداث این مجتمع همت نموده و کار بزرگی برای افراد بی بضاعت و بی خانمان انجام و حداقل اعتراضات مطروحه؛ در خصوص اشکالات فنی آسانسور و سایر اختلافات ناشی از مدیریت مجتمع مسکونی بین خودشان می باشد، نه چیز دیگر.

در ادامه حاج آقا نیک پور با خیرمقدم به آقای دکتر مرزبند و تقدیر و تشکر از حضور ایشان در جلسه مجمع، به معارفه یکایک اعضای محترم هیأت امناء و مسئولیت آنان در مجمع پرداخته و اذعان داشتند؛ یکی از دغدغه ها و نگرانی های اعضای هیأت امناء، مشکلات و کمبودهای مدارس و نیازهای دانش آموزان شهر بوده و مجمع در حد توان و مقدورات، تمام مساعی خود را جهت مساعدت و همکاری با آموزش و پرورش به کار خواهد گرفت.

سپس جناب آقای دکتر مرزبند، ریاست محترم آموزش و پرورش آمل، با ابراز خرسندی از حضور در جلسه مجمع و ملاقات بزرگان و خوبان شهر، بیان داشتند؛ فرهنگ سازی امور خیر در شهر توسط مجمع خیرین و تسری آن به خانواده ها و دانش آموزان، به عنوان بزرگترین اقدام مجمع محسوب و مطمئناً متعاقب آن با همت و مشارکت مردم، بسیاری از نارسایی ها و معضلات مرتفع خواهد شد. در ادامه ایشان از هرگونه همکاری در قالب فعالیتهای مجمع، برای آموزش و پرورش، اعلام آمادگی نموده و آرزوی توفیق برای همه خیرین مسئلت داشتند.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات زیر به تصویب اعضای محترم رسید:

مصوبات جلسه:

۱- با بحث و تبادل نظر پیرامون موسسه پویندگان دانش و رهایی(خانه پدر)، مقرر گردید فعلاً موسسه مذکور با اجاره مکانی مناسب تر و تجدید ساختار، نسبت به ادامه فعالیت اقدام و اعضای محترم هیأت مدیره ماهی یک بار با حضور در موسسه و انجام پذیرایی بچه ها به ترتیب توسط حاج آقا عشریه، حاج آقا حیدرزاده، حاج آقا کاووسی، حاج آقا یزدان پناه و حاج آقا ولایی با صرف ناهار اقدام گردد. (مدیر عامل موسسه)

۲- بنا به درخواست اعضای محترم هیأت امناء از ریاست محترم اداره راه و شهرسازی شهرستان آمل، مبنی بر اختصاص مکانی مناسب به منظور احداث ساختمان اداری برای مجمع، ایشان قول مساعد دادند که همکاری و مساعدت لازم جهت واگذاری زمین برای این اقدام خداپسندانه مبذول خواهند داشت. (مهندس رمضانی)

۳- به دلیل اطاله جلسه با حضور مسئولین شهری در جلسه، مقرر گردید مصوبات گزارش نشده مجدداً در جلسه بعدی پیگیری گردد. (دبیر جلسه)

۴- تعداد ۴۰۰ بن خرید کفش برای دانش آموزان کم بضاعت تهیه و جهت تقدیم به افراد موردنظر تحویل ریاست محترم اداره آموزش و پرورش گردید.(حاج آقا عشریه)

۵- درخواست متقاضیان …

پایان جلسه: ساعت ۲۱:۰۰

 

dsc09349

dsc09350

dsc09352

dsc09354

همچنین ببینید

صورتجلسه ۹۹/۱۱/۱۲ مجمع خیرین شهرستان آمل

  بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۹۹/۱۱/۱۲              زمان شروع ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.