خانه / اخبار / داخلی مجمع / صورتجلسه عادی ۱۲-۰۸-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۲-۰۸-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

  تاریخ جلسه:۱۲-۰۸-۹۵                               زمان جلسه ۱۸:۱۵

photo412482487696075884

مقدمه:جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل، با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام ا… مجید آغاز گردید.

ابتدا آقای سالاری دبیر جلسه با بیان گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و از مجریان محترم خواستار ارئه گزارش اجرایی مربوطه شدند.

سپس حاج آقا نیک پورمدیر عامل محترم مجمع، ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه، خداوند متعال را شاکر شدند که مدت ده سال این زمینه و فضا به وجود آمده تا در کنار خوبان و دل دادگان خیر، در یک طریق و برای رضای حق تعالی گام برداریم. ایشان با بیان توضیحاتی در خصوص پروژه سرای کرامت و انجام جابه جایی دفتر دبیرخانه مجمع به ساختمان حاج آقا محسنی، گزارشی از حضور در مجمع خیرین در شرف تاسیس شهرستان نور به اتفاق حاج آقا مهدوی مطرح و خاطر نشان کردند که از توجه و عنایت خاصه حضرت حق، فعالیت های مجمع در سطح استان به گونه ای نمود و برجسته گردید که از شهرستان های دیگر من جمله؛ نور و فریدونکنار جهت تشکیل مجمع خیرین به عنوان مدل موفق مجمع، خواستار راهنمایی و هدایت هستند.

در ادامه حاج آقا عشریه با بیان گزارشی از جلسه برگزار شده با مجموعه موسسه پویندگان دانش و رهایی (خانه پدر) و طرح نقطه نظرات و دیدگاه های مدیریت و کارکنان آن موسسه و انتظار ارتباط بیشتر و نیز بیان موانع و مشکلات موجود، خواستار حضور خانم خاتمی پور مسئول خانه پدر جهت حضور در جلسه هفتگی مجمع و طرح موارد مورد نظر شدند.

سپس خانم خاتمی پور مسئول موسسه پویندگان دانش و رهایی (خانه پدر) در خصوص تصمیم تعطیلی موقت موسسه توسط مجمع به دلیل وضعیت ساختمان و احتمال تخریب آن در اثر حوادث طبیعی، اذعان داشتند که پرسنل مجموعه با قطع حقوق ماهانه، دچار مشکل در تامین هزینه های زندگی شده و علاوه بر آن بسیاری از خانواده ها و خیرین اقدام به اهدای نذورات و توزیع غذا و پوشاک در موسسه می نمایند که با تعطیلی، این روند و سنت دچار خدشه و خلاء خواهد شد و پیشنهاد دادند تا مجمع با اجاره مکانی جدید در کوتاه ترین زمان ممکن نسبت به ادامه فعالیت موسسه مبادرت نماید.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده از حضور در جلسه ستاد حفظ ارزش های دفاع مقدس در استانداری مازندران به نمایندگی از مجمع خیرین، گزارشات مبسوطی ارائه و عنوان داشتند همان طور که مردم در زمان جنگ بنا به تکلیف و وظیفه شرعی در دفاع مقدس حضور داشته و جان و مال خود را نثار می کردند، الان نیز مردم حفظ ارزش ها و دستاوردهای دفاع مقدس را وظیفه خود دانسته و به آن ورود خواهند نمود.

در نهایت پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید:

۱- مقرر گردید به منظور پاره ای از مذاکرات بابت مجتمع مسکونی فجر مجمع خیرین آمل، از آقای مهندس رمضانی ریاست محترم مسکن و شهرسازی آمل دعوت تا در جلسه بعدی رأس ساعت ۱۹ حضور بهم رسانند. (دبیرخانه مجمع)

۲- مقرر گردید جهت عیادت از حاج آقا کاووسی، اعضای محترم هیأت امنا، قبل از برگزاری جلسه هفته بعد رأس ساعت ۱۶:۳۰ در منزل ایشان حضور یابند. (دبیر جلسه)

۳- با عنایت به هماهنگی فرماندار محترم فریدونکنار جهت حضور خیران آن شهرستان در جلسه هفتگی مجمع به منظور راهنمایی و هدایت تشکیل مجمع خیرین، مقرر گردید در جلسه بعدی رأس ساعت ۱۸ در دفتر مجمع حضور بهم رسانند. (دبیر جلسه)

۴- بنا به مذاکرات انجام شده با دکتر حسن پور مشاور فنی پروژه سرای کرامت، مقرر گردید نسبت به تهیه نامه به شرکت توحیدسوله جهت تهیه دفترچه محاسبات ساختمان و ترسیم نقشه اسکلت سوله اقدام گردد. (مدیر عامل سرای کرامت)

۵-مقرر گردید یک نسخه از سایت پلان پروژه سرای کرامت جهت اخذ پروانه ساختمان به شهرداری امام زاده عبدالله (س) ارسال گردد. (دبیرخانه مجمع)

۶-درخواست متقاضیان…..

پایان جلسه ساعت۱۰/۲۱

photo412482487696075881

photo412482487696075882

همچنین ببینید

سپاس از همیار گرامی جناب آقای رامین محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.