خانه / اخبار / داخلی مجمع / صورتجلسه عادی ۱۳-۰۷-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۳-۰۷-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه: ۱۳-۰۷-۹۵                           زمان جلسه:۱۸:۱۰

dsc09285

جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با تسلیت و تعزیت به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و آرزوی قبولی عزاداری عزیزان به پیشگاه حضرت احدیت و ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیر عامل محترم مجمع نیز با تسلیت ایام محرم و شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و تقدیر و تشکر از حضور اعضای محترم در جلسه، در خصوص مواردی چون، ضرورت انتقال دفتر مجمع به مکانی دیگر تا قبل از اتمام دوره اجاره، لزوم نظارت و هدایت موسسه پرستوهای دانش و رهایی (خانه پدر)، مشکلات مربوط به پروژه بیست واحدی و سایر امورات جاری مجمع توضیحاتی ارائه و پیرامون آن توسط اعضای حاضر بحث و تبادل نظر گردید.

درادامه حاج آقا عشریه در خصوص موسسه پرستوهای دانش و رهایی بنا به برخی کمک های مردم خارج از کانال های حمایتی مجمع، مطالبی مطرح و با عنایت به حساسیت موضوع، خواستار کنترل و نظارت بیشتر حاج آقا اسلامی و حاج آقا ولایی بر امورات جاری موسسه شدند. ایشان در خصوص حادثه پدید آمده برای یکی از پیمانکاران سرای کرامت و پیگیری حقوقی در دادگستری، گزارشی بیان و ابراز امیدواری کردند که موضوع مختومه گردد.

پیرو فرمایشات ایشان بابت موسسه خانه پدر، حاج آقا اسلامی و ولایی به طور جداگانه از وضعیت جاری و مشکلات موسسه، گزارشاتی ارائه و پیشنهاداتی مطرح فرمودند.

سپس جناب آقای حسن زاده؛ ریاست محترم بهزیستی آمل نیز در این خصوص مواردی بیان و خاطر نشان کردند با توجه به در دست بررسی بودن ایجاد موسسه ای دیگر بنا به درخواست یکی از خیرین جهت نگهداری کودکان بی سرپرست و بد سرپرست همکار های مشترک ، می تواند مورد بررسی قرار گیرد.

جناب آقای مهندس علوب در خصوص حضور ایشان و آقای دکتر سالاری در همایش مجمع خیرین ۱۲ روستای پائین خیابان لیتکوه گزارشات مبسوطی ارائه و خاطر نشان کردند بنا به اشتیاق هیات مدیره جهت حضور در جلسه مجمع، هماهنگی های لازم با آن مجمع صورت پذیرد.

در ادامه آقایان مهندس جوادیان، دکتر آسوری، مهندس سبطی، و سایر اعضای محترم در خصوص پروژه شیمی درمانی، مجمع خیرین سلامت و پیشرفت فیزیکی خانه سالمندان مطالبی مطرح و مورد بررسی و مداقه قرار گرفت.

در انتها پس از بحث و تبادل پیرامون موارد مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه:

۱) مقرر گردید به منظور پیگیری اخذ سهم درآمدی دستگاه سنگ شکن، نسبت به مراجعه و مذاکره با بخش مربوطه در بیمارستان ۱۷ شهریور اقدام گردد.

۲) بر اساس بند یک صورتجلسه مورخ ۱۳-۰۷-۹۵ مبنی بر بررسی وضعیت خانه سالمندان و سرای کرامت و اتخاذ تصمیم بابت ایجاد ساختمان در طبقات یا فازبندی پروژه، تامین منابع مالی و سایر موضوعات مربوط به احداث سوله، جلسه ای در روز یکشنبه مورخ ۱۸-۰۷-۹۵ راس ساعت ۱۷ با حضور اعضای هیئت مدیره سرای کرامت برگزار گردد.

۳) بنا به مصوبه بند۵ صورتجلسه مورخ ۱۳-۰۷-۹۵، مبنی بر ضرورت بررسی حقوقی قرارداد پرتو درمانی، مقرر گردید کمیته محترم حقوقی نسبت به بررسی قرارداد و اعلام نظر فنی اقدام نمایند.

جلسه رأس ساعت ۲۰:۰۵ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

همچنین ببینید

سپاس از همیار گرامی جناب آقای رامین محمدی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.