خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۱۲-۰۳-۱۳۹۵مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۲-۰۳-۱۳۹۵مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه :  ۹۵/۰۳/۱۲               زمان جلسه:۱۸:۲۰

DSC08969

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیرجلسه با تسلیت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی و گرامی داشت قیام خونین ۱۵ خرداد و تسلیت رحلت همسر محترمه حاج آقا اسلامی و زن دایی جناب آقای دکتر آسوری و آرزوی رحمت و غفران الهی برای آن سفر کردگان و تبریک به حاج آقا حیدرزاده به مناسبت انتخاب عضو هیأت مدیره شورای عالی سردفتران کشور و آرزوی توفیق  روز افزون و کسب مدارج عالی برای ایشان و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با اعلام تسلیت به مناسبت رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و با تجلیل از شخصیت ممتاز و متدیّنه ی همسر مرحوم حاج نعمت اسلامی و گرامی داشت یاد و خاطره ایشان به عنوان یار و مددکار حاج اسلامی برای سرکشی و بازدید از خانواده نیازمندان تحت پوشش مجمع، از خداوند متعال برای آن زن مؤمنه و مربی قرآن، مغفرت و رحمت مسئلت نمودند. در ادامه ایشان با ارائه گزارشی از جلسه برگزار شده با حضور مشترک مجمع، فرماندار محترم و کادر ادرای و مدیریتی دانشگاه فناوری های نوین در محل دانشگاه و طرح عدم پیگیری آنان در ایجاد مجمع خیرین حامی دانشگاه علیرغم مساعدت مجمع در برگزاری مراسم همایش و اخذ مبالغ قابل توجه برای دانشگاه، خاطرنشان کردند بنا به مشکلات مطروحه مبنی بر عدم برخورداری از خوابگاه مناسب، خواستار مساعدت مجمع جهت مرتفع شدن مشکل شدند.

سپس جناب آقای علیزاده پیمانکار دستگاه سنگ شکن در بیمارستان ۱۷ شهریور در جلسه حضور یافته و گزارشی از عملکرد دستگاه در سال گذشته بیان داشتند.

حاج آقا عشریه مدیرعامل محترم سرای کرامت با تقدیر و تشکّر از زحمات آقای مهندس سبطی ومهندس فتحی جهت انجام مقدمات و امور اجرائی خانه سالمندان، گزارشی از روند ساخت و تجهیز کارگاه و آماده سازی عرصه پروژه به حاضرین ارائه و بیان داشتند که با یاری خداوند متعال کار احداث  کارگاه در ابتدای هفته آتی به پایان خواهد رسید.

در ادامه آقای مهندس علوب، مسؤل محترم کمیته فرهنگی، گزارشی از پیشنهادات و موضوعات مطروحه در جلسه روز دوشنبه مبنی بر بررسی و اتخاذ تصمیم برای برگزاری شایسته همایش اکرام به حاضرین ارائه و متعاقب آن هر یک از اعضای محترم به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پیرامون موارد مربوطه پرداختند.

سپس بنا به حضور فرماندار محترم و رئیس محترم هیأت مدیره مجمع در جلسه، ایشان به بیان اهمیّت و ضرورت تغییر و نوآوری در سازمان ها پرداخته و تصریح نمودند؛ از آنجا که هر سازمان در یک چرخه عمر از دوران تولّد به سمت افول و زوال پیش خواهد رفت، مجمع نیز باید تمام توان و اهتمام خود را جهت پوست اندازی، تجدید ساختارو بهره گیری از خلاقیت و نوآوری به کار بسته تا با تغییر رویکرد و روش، به عمیق کردن فرهنگ خیریه و جلب فراگیر مشارکت مردم دست یابد. ایشان در ادامه برخورداری از برنامه و بودجه را برای هر مؤسسه و سازمانی، علی الخصوص سازمان های مردم نهاد لازم و ضروری تلقّی و تأکید داشتند؛ به منظور مشخص شدن مقصد و مسیر آتی و جاری مجمع، و نیز شفاف شدن فعالیت ها، تهیه برنامه و بودجه در دستور کار مجمع قرار گیرد.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه***مجری طرح

۱-مقرر گردید با پیگیری های مستمر نسبت به ادامه فعالیت های خانه سالمندان(سرای کرامت) اقدام گردد.  حاج آقا عشریه

۲-بنا به فرمایشات فرماندار محترم در راستای تهیّه برنامه و بودجه برای امورات مجمع، مقرر گردید بررسی های لازم پس از برگزاری مراسم همایش صورت پذیرد.

جلسه رأس ساعت ۲۱:۱۵ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.