خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۳۱-۰۱-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۳۱-۰۱-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه :  ۹۵/۰۱/۳۱ ****زمان جلسه:۱۸

۱

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع در محل بیمارستان امام علی (ع) و با حضور هیئت مدیره مجمع امور صنفی و دیگر رؤسای اتحادیه های شهرستان آمل که مشارکت خوبی در ساخت بنای شیمی درمانی داشتند به منظور بررسی وضعیت پروژه شیمی درمانی با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید.

ابتدا جناب آقای دکتر اکبری ریاست محترم بیمارستان امام علی (ع) و سپس جناب حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع و دکتر آسوری ریاست محترم کمیته درمان به طور جداگانه عید میلاد امام علی (ع) را به حضار تبریک وتهنیت گفته اند و با ارائه گزارشی از روند ساخت و ساز پروژه، بیان ضرورت و اهمیت پروژه، طرح برنامه آتی و چگونگی بهره برداری پروژه،موانع، مشکلات و نیز پیگیری اجرای پروژه پرتودرمانی در کنار شیمی درمانی توضیحات تفصیلی  بیان  داشتند. سپس حاج آقا حمیدی ضمن قدردانی از همه ی دست اندرکاران در این اقدام خداپسندانه بازار را در یاری رساندن کمبودهای شهری واجتماعی یارویاور بوده ودراین امراحساس مسولئیت می نماید.درپایان این نشست و به اتفاق حضّار حاضر در جلسه از مراحل ساختمانی و مجموعه درمانی بیمارستان بازدید به عمل آورده و از نزدیک پیشرفت فیزیکی  پروژه مورد مشاهده عینی قرار گرفت.

پس از بدرقه ی میهمانان، ادامه جلسه با حضور اعضای محترم و کادر تخصصی بیمارستان در محل دفتر جناب آقای دکتر اکبری ریاست محترم بیمارستان پیگیری و مجدداً با قرائت آیاتی از کلام الله مجید توسط آقای دکتر سالاری جلسه آغاز گردید.

سپس جناب حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با تقدیر و تشکّر از میهمان نوازی و تقبّل زحمت ریاست محترم بیمارستان و کادر همراه جهت برگزاری شایسته مراسم و پذیرایی از میهمانان محترم، حاضر به تشریح وضعیت پروژه و امورات اداری و کاری آن پرداخته و بنا به روند رو به رشد پروژه، ابراز امیدواری کردند که در آینده ای نزدیک شاهد بهره برداری آن بوده و متعاقب آن پروژه پرتو درمانی که زحمات وافر و پیگیری های مستمری جهت اخذ مجوز آن انجام پذیرفت با همّت عالی و حمایت مسؤلین و خیرین ادامه یابد.۲

جناب آقای دکتر قاسمی ریاست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل با تبریک ایّام رجبیه و میلاد با سعادت حضرت امام جواد (ع) و پیشاپیش حضرت علی (ع) و قدرشناسی و حق شناسی از زحمات و پیگیری های مجمع خیرین شهرستان آمل در بخش درمان شهرستان و به ویژه پروژه شیمی درمانی، به اهمیت و ضرورت اتمام عملیات جهت بهره برداری بنا به نیاز شهرستان پرداخته و پیش زمینه ی رادیوتراپی را شیمی درمانی معرفی نمودند. ایشان با بیان دغدغه ها و نگرانی های خود از آینده مجموعه و چگونگی اداره آن، پیشنهاد دادند تا پروژه به صورت هیأت امنائی اداره شده تا خدایی ناکرده با تغییر مدیران و مسؤلان مشمول تغییرات بنیادی نگردد.

جناب آقای دکتر اکبری ریاست محترم بیمارستان در خصوص اقدامات پس از بهره برداری پروژه شیمی درمانی توضیحاتی ارائه و خاطرنشان کردند که افراد مورد هدف شیمی درمانی، بیمارانی هستند که عموماً از بُعد مادی بضاعت مناسبی نداشته و بنا به وضعیت سلامت آنان، در پرداخت هزینه های مربوطه منافع قابل قبولی ندارد و حتی پاسخگوی هزینه ها نخواهد بود.  علاوه بر آن پس از مرخص شدن بیمار از شیمی درمانی نیز بیمار با عواقب مختلفی مواجه خواهد شد که مجمع می بایست در راستای پیامد آن برنامه ریزی داشته باشد.

جلسه رأس ساعت ۲۰:۳۰ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

یک دیدگاه

  1. با سلام:
    تعریف حاج آقا وحدت را زیاد شنیده ام اگر شماره همراهشو واسم بفرستین ممنون میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.