خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۱۹-۱۲-۱۳۹۴ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۹-۱۲-۱۳۹۴ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه : ۹۴/۱۲/۱۹                زمان جلسه:۱۸

۱
مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیرجلسه با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.
سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با خیر مقدم به اعضای محترم هیأت امناء و میهمان حاضر در جلسه جناب آقای مهندس یوسفی و ادای حمد و سپاس به پیشگاه حضرت احدیت جهت اتمام کامل عملیات ساختمانی پروژه مسکن و افتتاح و بهره برداری آن برای روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۲/۲۰ و ارائه گزارشی از تمهیدات و مقدمات لازم جهت برگزاری مراسم شامل؛ ترکیب مدعوین، وسایل و امکانات مکان مراسم، پذیرایی از میهمانان و کیفیت برنامه ها، خواستار همکاری و مساعدت همه ی اعضای محترم جهت برگزاری شایسته مراسم شدند.
ایشان در ادامه با تقدیر و تشکر از معاضدت و همکاری مؤثر آقای مهندس یوسفی در به ثمر نشستن پروژه ۲۰ واحدی، از آن جناب درخواست نمودند تا همانند سنّت حسنه گذشته نسبت به ارائه نقطه نظرات کارشناسی و مساعدت ویژه در اجرای عملیات ساخت و ساز خانه سالمندان (سرای کرامت) مجمع را همراهی نمایند.
جناب آقای مهندس یوسفی با قدرشناسی از فعالیت های مؤثر مجمع در شهرستان آمل به بیان نکات فنّی و کارشناسی بر اساس نقشه ساختمانی به نمایش گذاشته شده، پرداخته و تاکید داشتند که ابتدا با مشخص شدن مهندسین مسؤل ساختمان با تشکیل تیمی قوی و مجرّب که درخور چنین پروژه عظیمی باشد، نسبت به اخذ مجوزات و اعلام عملیات از مراجع ذی ربط اقدام گردد و سپس با برنامه ریزی دقیق و کارشناسی تیم موصوف، احداث پروژه عملیاتی آغاز گردد.
در ادامه حاج آقا حیدرزاده با تجلیل از بانی خیر شدن آقای مهندس یوسفی در معرفی زمین بسیار مناسب برای خانه سالمندان (سرای کرامت) و راهنمایی در راستای چگونگی اخذ زمین و توفیق در این مسیر، از ایشان خواستند که به عنوان ناظر و مشاور پروژه در کنار مجمع قرار گرفته و مجمع را در اجرای پروژه یاری فرمایند.
بنا به حضور جناب مهندس منفرد فرماندار و رئیس هیأت مدیره مجمع در جلسه، ایشان با شکر به درگاه الهی جهت برگزاری شایسته و در کمال آرامش دو انتخابات مهم در سطح کشور و به خصوص در شهرستان آمل، از همه ی عوامل اجرائی و مردم شریف آمل با مشارکت ۷۲ درصدی و همکاری با مسؤلین در اجرای انتخابات تقدیر و تشکر صمیمانه به عمل آورده و این حرکت عظیم را نماد موفقی از تعامل و همکاری مردم و مسؤلین قلمداد و به تشریح نحوه برگزاری و دستاورد ها و برکت این انتخابات، بنا به حساسیت زمانی و عدم امنیت جهانی و خصوصاً کشورهای اطراف پرداخته و خاطرنشان کردند که ایران به عنوان جزیره ی آرامش، این دستاورد عظیم را به رخ جهانیان کشیده و صحنه ای موفق از دموکراسی شایسته و امنیت و آرامش را به منصّه ظهور رسانده است.
در ادامه ایشان با شاه بیت توصیف کردن پروژه ۲۰ واحدی ساختمانی برای مجمع، این اقدام خداپسندانه را بسیار برجسته و خیر تلقی کردند و با توجه به حجم سرمایه گذاری انجام شده و برخورداری از امکانات و نوع ساخت پروژه، آن را برای مالکان و صاحبان واحدها مبارک دانستند.
در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه*** مجری طرح

۱ -مقرر گردید برگزاری مراسم در محل اجرای پروژه و در فضای بیرونی ساختمان و با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی و خیّران برجسته اجراء گردد. دبیرخانه مجمع
۲ -بنا به مصوبات دو جلسه گذشته جهت تشکیل مجمع خیرین سلامت آمل، مقرر گردید کارگروه تعیین شده، تمهیدات لازم را مهیا و نتیجه را به هیأت امناء گزارش نمایند. دکتر آسوری و مهندس جوادیان

جلسه رأس ساعت ۲۰:۳۰ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.