خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۱۶-۱۰-۱۳۹۴مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۱۶-۱۰-۱۳۹۴مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه : ۹۴/۱۰/۱۶                  زمان جلسه:۱۸:۴۵

MAJMA
مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیرجلسه با تبریک سال ۲۰۱۶ میلادی و آرزوی داشتن سالی توأم با امنیت، آرامش و رفاه برای همه ی بشریت و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.
سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با خیر مقدم به اعضای هیأت امناء جهت حضور در جلسه، گزارشی از جلسه مشترک با کادر هیأت علمی دانشگاه فناوری های نوین شهرستان آمل تاکید داشتند حضور مجمع صرفاً در ساخت و ساز و ایجاد مراکز، سازمان ها، دانشگاها نبوده و در حین فعالیت نیز می بایست نقش موثری داشته تا ارتباط متقابل حفظ و اهداف مجمع به صورت عملیاتی پیگیری گردد. ایشان در ادامه در خصوص مواردی چون؛ ضرورت اتمام عملیات نصب رادیاتور و کابینت در پروژه ساختمانی و تحویل آن تا دهه فجر، پیگیری روند اداری پروژه شیمی درمانی توسط مدیر اجرایی پروژه و نیز تکمیل نقشه اجرایی سرای کرامت توضیحاتی ارائه و خواستار گزارش مسؤلین ذی ربط شدند.
جناب آقای مهندس ولایی در خصوص پیگیری خرید رادیاتور و ساخت کابینت برای پروژه مسکن گزارشاتی ارائه و بیان داشتند تا با تأمین اعتبار و تخصیص هزینه مربوطه نسبت به نصب آن در ساختمان اقدام گردد.
جناب آقای مهندس جوادیان مدیر محترم پروژه شیمی درمانی با ارائه گزارشی از پیگیری های انجام شده در دفتر فنّی وزارت بهداشت و درمان بابت پروژه شیمی درمانی، خاطرنشان کردند که پیرو آن جلسه ای با حضور آقای دکتر جان بابایی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و دکتر اکبری ریاست محترم بیمارستان امام علی (ع) در واحد مربوطه ی وزارت خانه تشکیل و مقرر گردید ادامه عملیات ساخت و ساز با نقشه ی قبلی و ترکیب فعالیت های مشخص با سرعت و قوّت بیشتری انجام پذیرد. ایشان در خصوص تهیّه نقشه برای خانه سالمندان (سرای کرامت) از سوی آقای مهندس رسولی خاطرنشان کردند که اصلاحات مورد نظر در نقشه لحاظ و تا هفته ی آتی به مجمع تحویل خواهد شد.
در ادامه بنا به پیگیری صدور موافقت ایجاد دانشکده علوم پزشکی توسط آقای دکتر یوسفیان از طریق وزیر محترم بهداشت و درمان، نوید دادند که موضوع با نظر موافق به آقایان دکتر لاریجانی و دکتر جان بابایی ابلاغ و مقرر است با یاری خداوند متعال عملیات اجرایی آن صورت پذیرد.
در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه*** مجری طرح

۱ -مقرر گردید نسبت به خرید رادیاتور و کابینت برای پروژه مسکن اقدام و در اسرع وقت در ساختمان نصب گردد تا با یاری خداوند متعال بنا به برنامه ریزی فرمانداری محترم، در لیست افتتاح و بهره برداری پروژه های دهه مبارک فجر قرار گیرد. آقایان مهندس ولایی و مهندس نمار
۲ -مقرر گردید پس از تحویل نقشه نهایی خانه سالمندان (سرای کرامت) از سوی مهندس رسولی، از ایشان برای تهیه نقشه پرتو درمانی با برگزاری جلسه مشترک دعوت بعمل آید. آقای مهندس جوادیان
۳ -بنا به پیگیری های انجام شده از سوی مجمع و حمایت آقای دکتر یوسفیان نماینده محترم شهرستان آمل، موافقت ایجاد دانشکده علوم پزشکی در قالب دانشگاه آزاد اسلامی آیت الله آملی از طریق وزیر محترم بهداشت و درمان اخذ و مقرر گردید عملیات اجرایی آن توسط مسؤلین ذی ربط انجام پذیرد. دبیر خانه مجمع

جلسه رأس ساعت ۲۰:۱۰ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.