خانه / اخبار / کمک دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی خیران برای ساخت مدرسه در مازندران

کمک دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی خیران برای ساخت مدرسه در مازندران

۸۱۸۹۴۴۸۱-۷۰۴۰۲۲۱۹به نقل از ایرنا-مدیر عامل مجمع خیران مدرسه ساز مازندران از کمک دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی خیران استان برای ساخت مدرسه در این استان خبرداد .
کمک دو هزار و ۷۰۰ میلیارد ریالی خیران برای ساخت مدرسه در مازندران
سید حسین هاشمی روز شنبه به خبرنگارایرنا گفت : این میزان کمک خیران برای ساخت و تجهیز مدارس در مدت فعالیت مجمع خیران مدرسه ساز استان از سال ۱۳۷۷ تاکنون صورت گرفته است .
به گفته وی ۳۰ درصد از ۳هزار و ۷۰۰ مدرسه موجود در مازندران را خیران ساختند و امسال نیز خیران استان برای ساخت مدرسه ۲۴۰ میلیاردریال تعهد کمک دادند.
هاشمی گفت: با تحقق این تعهدات ۱۰۴ باب مدرسه به تعداد ۵۰۹ کلاس درس در استان ساخته می شود و تاکنون ۴۵درصد تعهد امسال خیران مدرسه ساز مازندران محقق شده است .
هاشمی تعهد خیران مدرسه ساز را شامل اهدای زمین ، ساخت و تجهیز مدارس اعلام کرد و گفت که هم اکنون ۱۵۴ پروژه عمرانی ساخت و مقاوم سازی مدارس استان توسط خیران در حال انجام است .
براساس طرح تهیه شناسنامه فنی فضاهای آموزشی که درسال ۱۳۸۴ توسط سازمان نوسازی مدارس کشور انجام شد ۲۱ هزار کلاس درس در مازندران وجود دارد که شش هزار و ۸۲۴ کلاس درس تخریبی و سه هزار و ۶۹۶ کلاس درس به مقاوم سازی و بهسازی نیازدارند.
حدود نیم میلیون دانش اموز در مدارس مازندران به تحصیل مشغول هستند.

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.