خانه / اخبار / وزیربهداشت: حوزه سلامت کشور نیازمند کمک خیرین است(فیلم)+(تقدیر از مجمع خیرین)

وزیربهداشت: حوزه سلامت کشور نیازمند کمک خیرین است(فیلم)+(تقدیر از مجمع خیرین)

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ساخت مدرسه به قدر کفایت انجام شده و اکنون حوزه سلامت کشور نیازمند کمک و سرمایه گذاری خیرین است.

سید حسن قاضی زاده هاشمی سه شنبه شب در نشست با خیرین سلامت کشور در مشهد با بیان اینکه هم اکنون احداث مدارس مانند گذشته مورد نیاز نیست، افزود: خیرین با همکاری راهبردی در حوزه سلامت، یادگارهای ماندگار و ارزشمندی از خود بر جای خواهند گذاشت.
وی خاطرنشان کرد: خدمات خیرین سلامت افتخار بزرگی برای وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه عملکرد این وزارتخانه در حوزه خیرین سلامت تاکنون سرعت خوبی نداشته است، گفت: جلب توجه و جذب خیرین برای سرمایه گذاری در حوزه سلامت از اولویت های وزارت بهداشت در طول یکسال و نیم آینده خواهد بود.
وی ادامه داد: بدین منظور، اولویت های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در احداث خانه بهداشت، مراکز بهداشتی و درمانی، بیمارستان ها و تجهیزات پزشکی به تفکیک استان ها و شهرستان های کشور تعیین و از طریق سامانه مربوطه اعلام می شود.
قاضی زاده هاشمی با اشاره به اینکه رفع موانع خیرین سلامت وظیفه وزارت بهداشت و درمان است، افزود: بخشی از مشکلات خیرین مربوط به این وزارتخانه است که با همکاری معاونان و مسؤولان مربوطه برطرف خواهد شد.
به گفته وی، بخشی دیگر از مشکلات خیرین سلامت به دولت برمی گردد که با دعوت از مسؤولان ذیربط همانند وزیر امور اقتصادی و دارایی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، رییس کل گمرگ ایران و نمایندگان خیرین سلامت، بررسی و حل و فصل خواهند شد.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تأکید کرد: سلامت جزو اولویت های دکتر روحانی است و رییس جمهوری تاکنون با حمایت های خود، توجه ویژه دولت یازدهم به عرصه سلامت و تلاش برای رفع موانع در این زمینه را اثبات کرده است.
وی گفت: زیباترین لحظات زندگی خیرین، عملکرد نیکو و ماندگار است که ذخیره ارزشمندی برای خود، خانواده و آینده تان محسوب می شود.
قاضی زاده هاشمی ارتقای مکارم اخلاقی را مهم ترین نیاز جامعه بر اساس تأکیدات پیامبر اکرم (ص) دانست و گفت: اکنون چه اخلاقی بالاتر و ارزشمندتر از اینکه ایرانی ها به هم مهر ورزند، با هم محبت داشته و با نوع دوستی به مستمندان و نیازمندان کمک کنند.
وی افزود: در دنیای آشوب زده امروز، داشتن روحیه ای که انسان بتواند از مال و اموال خود بگذرد و به توصیه دین و نیاکان در کمک به نیازمندان عمل کند، کار بسیار ارزشمندی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان از دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور به خاطر تلاش های بی وققه در چند دهه گذشته در کمک به رفع مشکلات بهداشت و درمان کشور تقدیر کرد و گفت: خداوند ایشان را برای مردم شریف و بیماران و نیازمندان حفظ کند.
همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روزهای سه شنبه و چهارشنبه در حال برگزاری است و نشست خیرین سلامت با شهردار مشهد و وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از جمله برنامه های جنبی این همایش دو روزه است.

مبنع: ایرنا http://www.irna.ir/fa/News/81788542/

لینک فیلم :

حضور وزیر بهداشت در همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور - مشهد مقدس- مهر۹۴
حضور وزیر بهداشت در همایش تجلیل از خیرین سلامت کشور – مشهد مقدس- مهر۹۴
حضور اعضای هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل در همایش خیرین سلامت کشور - مشهد مقدس - مهر۹۴
حضور اعضای هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل در همایش خیرین سلامت کشور – مشهد مقدس – مهر۹۴

در جریان همایش و تجلیل از خیرین ۳۰ شهر ، مساعی و اقدامات خیرخواهانه مجمع خیرین شهرستان آمل نیز مورد تکریم قرار گرفت. در همین راستا حاج مسعود نیک‌پور مدیرعامل مجمع که به نمایندگی از هیأت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل در همایش حاضر بوده‌اند، تندیس یادبود و لوح تقدیر مربوطه را دریافت داشتند.

photo_2015-10-10_12-31-33

photo_2015-10-10_12-31-27

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.