خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۰۲-۰۶-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۰۲-۰۶-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه :  ۹۵/۰۶/۰۲                                      زمان جلسه:۱۸:۴۵

۱

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیر جلسه با تکریم روز بزرگ داشت مقام پزشک و تبریک به پزشکان زحمت کش و به خصوص جناب آقای دکتر آسوری و مهندس جوادیان اعضای محترم کمیته درمان مجمع و گرامی داشت یاد و خاطره مرحوم دکتر جوادیان، تبریک به حاج آقا حیدرزاده جهت کسب جایگاه نائب رئیس شورای عالی کانون ها و جوامع سردفتری کشور و نیز تبریک انتخاب شایسته حاج آقا ولایی به عنوان تولیدکننده برتر در زمینه رعایت حقوق مصرف کنندگان استان مازندران و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع؛ ضمن تبریک به اعضای محترم هیات امناء در کسب افتخارات مطروحه، گزارشی از حضور در جلسه دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران با حضور آقای دکتر جان بابائی رئیس دانشگاه و معاون محترم استاندار مبنی بر بررسی عملکرد و موانع و مشکلات تشکل های مردم نهاد خیریه استان مازندران و ارائه گزارشی از فعالیت ها و عملکرد مجمع خیرین شهرستان توسط ایشان، مطرح نمودند. ایشان در ادامه با قرائت درخواست مساعدت انجمن معلولان ذهنی شهرستان آمل از مجمع، پیشنهاد دادند تا اعضای هیأت مدیره با مراجعه به آن انجمن نسبت به بررسی میدانی مشکلات و اتخاذ تصمیم متناسب با وضعیت آنان صورت پذیرد.

سپس با عنایت به حضور سرکار خانم خاتمی پور مدیر مؤسسه پرستوهای دانش و رهایی(خانه پدر) در جلسه و ارائه گزارشی از فعالیت های مؤسسه، عنوان داشتند که بنا به اتمام مدت اجاره مکان مؤسسه و ضرورت تمدید زمان آن برای یک سال دیگر، پیشنهاد دادند تا با توجه به رضایت از مکان فعلی، پیگیری و مذاکرات لازم صورت پذیرد.

در ادامه حاج آقا حیدرزاده  از ابراز محبّت و لطف اعضای محترم  تقدیر و تشکر کردند و  از فرآیند انتخاب ایشان به سمت نائب رئیسی کانون هاگزارشی ارائه دادند.

سپس آقای مهندس فتحی مسؤل اجرائی پروژه سرای کرامت(خانه پدر)، گزارشی از وضعیت اجرائی پروژه و حضور در جلسه متشکله در دفتر آقای مهندس حسن پور بر اساس بند یک صورتجلسه مورخ ۹۵/۰۵/۲۶ جهت بررسی تغییرات نقشه های ساختمانی خانه سالمندان به حاضرین ارائه و هر یک از اعضای محترم پیشنهادها و نقطه نظرات خود را مطرح نمودند.

درادامه حاج آقا عشریه خزانه دار محترم مجمع و آقای رحمانی مسؤل مالی جدید مجمع به صورت جداگانه با بیان گزارشاتی از وضعیت مالی و ثبت اسناد و مدارک و بروزرسانی فعالیت های مالی به حضّار حاضر، ابراز امیدواری کردند که با اهتمام مجدّانه، نسبت به نظم بخشی و ساماندهی عملیات مالی مبادرت نمایند.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه***مجری طرح

۱-به منظور بررسی وضعیت انجمن معلولان ذهنی آمل؛ مقرر گردید اعضای هیأت مدیره با هماهنگی قبلی دبیرخانه با مسؤلین مربوطه، نسبت به بازدید از انجمن و بررسی مساعدت لازم اقدام نمایند.دبیرخانه مجمع

۲-با عنایت به اتمام اجاره مکان مؤسسه پرستوهای دانش و رهایی(خانه پدر)، مقرر گردید مذاکرات و پیگیری های لازم با موجر، جهت تمدید اجاره برای مدت یک سال دیگر صورت پذیرد.حاج آقا ولایی

۳-بنا به نزدیک شدن فصل بارش و ضرورت تسریع در روند کاری سرای کرامت(خانه سالمندان)، مقرر گردید اقدامات لازم جهت آغاز عملیات جاده سازی پروژه اقدام گردد.مهندس فتحی

۴-درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت ۲۰/۰۰۰/۰۰۰ریال طی۱ فقره چک موافقت گردید.دبیرخانه مجمع

جلسه رأس ساعت ۲۱:۳۵ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

 

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.