خانه / اخبار / مجمع خیرین آمل در سیمای مازندران (ویدیو)

مجمع خیرین آمل در سیمای مازندران (ویدیو)

به دعوت برنامه به همین سادگی از سیمای مازندران، عصر جمعه یازدهم تیرماه ۱۳۹۵ هیئت امنای مجمع خیرین در آن برنامه حضور یافته و به معرفی مجمع و فعالیت‌های آن پرداختند.

برابر هماهنگی‌های انجام شده با مدیرعامل مجمع، مقرر شد تا در عصر روز جمعه مصادف با روز قدس، در برنامه « به همین سادگی» که از سیمای جمهوری اسلامی ایران – مرکز مازندران پخش میگردد، اعضای هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل حضور یافته و ضمن معرفی مجمع، بینندگان را با اهداف و فعالیت‌های آن آشنا و به انجام کار خیر و کمک به همنوع دعوت نمایند.

در این برنامه آقایان حاج مسعود نیک پور مدیرعامل مجمع، حاج عطاالله حیدرزاده عضو حقوقدان هیئت امناء و مسئول کمیته قضایی و حاج اسماعیل یزدان پناه عضو هیئت امناء و مسئول شاخه جوانان به نمایندگی از هیئت امناء مجمع خیرین شهرستان آمل حضور یافته و در بخش های مختلف برنامه، به تشریح اساس کار خیر و  فلسفه ایجاد مجمع خیرین و نوع تعامل مجمع با خیرین و مددجواین پرداختند.

برای اطلاع شما بازدیدکننده گرامی فیلم کم حجم برنامه « به همین سادگی» را که در سه بخش مختلف به مجمع خیرین اختصاص یافته بود، در این جا قرار دادیم.

امید است مورد توجه و استفاده شما قرار گیرد.

بخش اول:

بخش دوم:

بخش سوم:

همچنین ببینید

تقدیر از خیّر گرامی جناب آقای حاج وحید پرکاوسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.