خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۰۵-۰۳-۱۳۹۵مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۰۵-۰۳-۱۳۹۵مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه :  ۹۵/۰۳/۰۵     زمان جلسه:۱۸:۳۰

۱

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیرجلسه با آرزوی صحّت و توفیق روز افزون برای اعضای محترم هیأت امناء و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با خیر مقدم به اعضای حاضر در جلسه به بیان نکاتی در خصوص لزوم مشارکت اعضای هیأت امناء در امورات رو به تزاید مجمع پرداخته و بنا به نزدیک بودن زمان همایش اکرام در ماه مبارک رمضان، خواستار همدلی و مساعدت اعضاء در برگزاری شایسته مراسم شدند. ایشان با عنایت به حضور معاونت و کادر اداری دانشگاه فنأوری های نوین شهرستان آمل در جلسه، سخنانی راجع به اهمیت و جایگاه دانشگاه در شهرستان مطرح و تأکید داشتند بنا به رقابت دانشگاه های مختلف جهت پذیرش دانشجو، کیفیت آموزشی مغفول نمانده و خدای ناکرده این دانشگاه دچار این آفت فراگیر نگردد و در ادامه از عدم تشکیل مجمع خیرین در دانشگاه ابراز گله مندی نموده و عدم پیگیری آن را  نشانه عدم همکاری متقابل مجمع و دانشگاه دانستند.

سپس جناب آقای دکتر رنجبر معاونت محترم دانشگاه در خصوص فعالیت ها، زیر ساخت ها، برنامه ها و عملکرد دانشگاه در بخش های مختلف، گزارشات مبسوطی ارائه و خاطرنشان کردند بنا به زحماتی که مجمع در قالب مجمع خیرین حامیان دانشگاه به منظور ساخت و بهره برداری دانشگاه متقبّل شدند، خواستار مساعدت مجمع در توسعه زیرساخت و بناهای دانشگاه جهت افزایش رشته ها و بالا بردن مقاطع کارشناسی به ارشد و دکترا شدند.

جناب آقای دکتر آسوری در خصوص تهیّه نامه برای آقای دکتر یوسفیان مبنی بر رایزنی با وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی جهت تأمین منابع مالی برای ایجاد مرکز پرتودرمانی توضیحاتی ارائه و متن مورد نظر را تنظیم و پیشنهاد نمودند. ایشان در ادامه بنا به تعیین ترکیب هیأت مدیره و بازرسان مجمع خیرین سلامت شعبه آمل، مسؤلیت ها و جایگاه ها را مشخص و اعلام فرمودند.

جناب آقای سبطی مدیر اجرایی پروژه سرای کرامت گزارشی از روند اجرایی و ساخت و ساز خانه سالمندان به حاضرین ارائه و خاطرنشان کردند به دلیل نیاز به هماهنگی با مدیرعامل محترم پروژه جهت انجام کار ها، خواهان بازدید مداوم و ارتباط مستمر با ایشان شدند.

جناب آقای مهندس یزدان پناه؛ در خصوص جلسه برگزار شده با کمیته جوانان به منظور تشکیل تیم فوتسال جهت جام رمضان به نام مجمع خیرین شهرستان آمل گزارشاتی ارائه و برنامه پیشنهادی ایشان مورد موافقت اعضای محترم قرار گرفت.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه***مجری طرح

۱- مقرر گردید به منظور بررسی و تبادل نظر پیرامون موانع و مشکلات دانشگاه فنآوری های نوین شهرستان آمل، جلسه ای مشترک با حضور آقای دکتر یوسفیان برای دو هفته بعد برنامه ریزی گردد. آقای دکتر رنجبر

۲-بنا به پیشنهاد کمیته جوانان مبنی بر تشکیل تیم فوتسال برای شرکت در مسابقات جام رمضان، مقرر گردید تیم مورد نظر به نام مجمع خیرین شکل گرفته و تمهیدات لازم جهت حضور در مسابقات صورت پذیرد.مهندس یزدان پناه

۳-بر اساس مصوبه صورت جلسه مورخ ۹۵/۳/۳، مقرر گردید به منظور ادامه بررسی و اتخاذ تصمیم جهت برگزاری مراسم همایش ماه مبارک رمضان، جلسه ای در روز دوشنبه مورخ ۹۵/۰۳/۱۰رأس ساعت۱۹ برگزار گردد.دبیر جلسه

جلسه رأس ساعت  ۲۰:۳۰ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.