خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۲۲-۰۲-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۲۲-۰۲-۱۳۹۵ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل

تاریخ جلسه :   ۹۵/۰۲/۲۲  ******* زمان جلسه:۱۹

۱

مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیرجلسه با تبریک و تهنیت ولادت با سعادت سه پرچمدار عشق، سومین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت امام حسین (ع)، پرچمدار واقعه کربلا حضرت ابوالفضل (س) و امام العارفین و ساجدین حضرت امام سجاد(ع) و با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.

سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع نیز با تبریک اعیاد شعبانیه و خیر مقدم به اعضای محترم، در خصوص موضوعاتی چون؛ پیشرفت و موانع کاری احداث خانه سالمندان (سرای کرامت) و چگونگی تأمین اعتبار آن، روند ساخت و ساز پروژه شیمی درمانی، و ضرورت برنامه ریزی برای برگزاری همایش اکرام سال۹۵،توضیحاتی بیان و خواستار ارائه طرفین از سوی فرماندار محترم و تبادل نظر از طرف اعضای محترم شدند.

سپس آقای مهندس ملایی مهندس ناظر پیمانکار پروژه شیمی درمانی، با ارائه گزارشی از روند ساخت پروژه بیان داشتند که متأسفانه از دو هفته اخیر ادامه فعالیت به دلیل عدم اصلاح نقشه تأسیساتی متوقف و اقدامی مناسب جهت اعلام اصلاحات صورت نپذیرفت.

جناب آقای مهندس علوب مسؤل محترم کمیته فرهنگی بنا به نزدیک شدن زمان برگزاری همایش اکرام در ماه مبارک رمضان، گزارشی از تهیّه بروشور گزارش عملکرد و فعالیت های مجمع، چاپ دعوت نامه، آیتم ها و سین های برنامه های قابل اجراء، محتوای بنر های تبلیغاتی و چگونگی برگزاری همایش مطرح و یکایک اعضای محترم در خصوص موارد مطروحه به اظهار نظر پرداخته و پیشنهادات مربوطه ارائه گردید.

بنا به حضور فرماندار و رئیس محترم هیأت مدیره مجمع در جلسه، ایشان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات اعضای هیأت امنای مجمع و تجلیل از احساس مسؤلیت و دلسوزی برای شهرستان، متذکّر شدند که ورود به هرگونه پروژه به نام و اعتبار مجمع می بایست با برنامه ریزی دقیق، تأمین اعتبار و بکارگیری افراد دارای مهارت و تخصص در آن موضوع صورت پذیرفته و بنا به انتظارات و توقعات حاصله، خدای ناکرده شاهد ایجاد تبعات منفی و فشار های روانی برای مجموعه و اعضای محترم نباشیم.

در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موارد مطروحه ، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه****مجری طرح

۱-با عنایت به گزارش مهندس ناظر پیمانکار پروژه شیمی درمانی مبنی بر توقف روند فعالیت به دلیل اصلاحات نقشه برق و تأسیسات، مقرر گردید مدیر اجرایی پروژه نسبت به پیگیری موضوع و ارائه گزارش مربوطه به مجمع اقدام نمایند. (مهندس جوادیان)

۲-مقرر گردید به منظور بررسی و آسیب شناسی از نحوه برگزاری همایش شب اکرام در سال های گذشته، نسبت به نمایش فیلم مراسم ۹۳ و ۹۴ در هفته آینده اقدام گردد. (کمیته محترم فرهنگی)

۳-بنا به ضرورت تصمیم گیری برای همایش اکرام، مقرر گردید جلسه ای مجزا در روز دوشنبه رأس ساعت ۱۸:۳۰ در محل دبیرخانه مجمع برگزار گردد. (دبیر جلسه)

۴-درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت طی۲/۰۰۰/۰۰۰ ریال طی ۲ فقره چک موافقت گردید. (دبیرخانه مجمع)

جلسه رأس ساعت  ۲۱:۵۰ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.