خانه / اخبار / بازدید روسای صنوف آمل از پروژه ساخت مرکز شیمی درمانی

بازدید روسای صنوف آمل از پروژه ساخت مرکز شیمی درمانی

هیئت رئیسه و روسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان آمل در رور سه‌‌شنبه ۳۱ فروردین ماه ۱۳۹۵ به دعوت هیئت امنای مجمع خیرین شهرستان آمل  و به میزبانی مدیریت بیمارستان امام علی(ع) از پیشرفت پروژه ساخت مرکز مجهز شیمی درمانی آمل بازدید کردند.

این برنامه در سالن اجتماعات زیبا و شایان تحسین بیمارستان امام علی(ع) و با قرائت آیاتی چند از کلام خدا توسط ریاست محترم بیمارستان امام علی(ع) جناب دکتر اکبری و پخش سرورد مبارک جمهوری اسلامی ایران، آعاز گردید.

سپس آقای دکتر اکبری با عرض خیرمقدم به حاضرین، مقدمه‌ای در مورد پروژه و چگونگی آن ارائه داشتند و ادامه سخن را به مدیرعامل مجمع خیرین سپردند.

حاج مسعود نیک پور با بیان سابقه‌ای از روند شکل گیری ایده ساخت این مرکز و برنامه ریزی اجرای آن، از نقش ارزنده بازاریان در پا گرفتن این موج یاد کردند که اشاره‌ای بود به همت اتحادیه صنف آهن‌فروشان آمل در شروع علمیات اجرایی ساخت با تسهیل و تامین میل گرد مراحل اولیه و نیز حمایت مادی و معنوی خودجوش صنوف دیگر شهرستان در این امر که با هدایت و همراهی هیئت رئیسه مجمع امور صنفی شهرستان آمل میسور گردید و مورد استقبال قرار گرفت.

جناب نیک پور با اشاره به حمایت و همت خیرین در رابطه با اجرای بخش تعهد شده از پروژه نوید دادند که در ادامه اجرای توافق منعقده، هم اکنون دانشگاه علوم پزشکی مازندران، تکمیل و تجهیز و راه اندازی این پروژه را به عهده دارد و با پیگیری و نظارت هیئت امنای مجمع خیرین و ریاست بیمارستان اما علی(ع) این امر در حال اجرایی شدن هست و به زودی به بهره‌برداری خواهدرسید.

همچنین با توجه به جمعیت بیماران سرطانی در آمل و نیاز آنان به تامین دارو و ملزومات درمانی خواستار توجه و همکاری نهادهای مسئول در استان و توزیع مناسب فرصت ها و تسهیلات در سطح استان شد.

مدیرعامل محترم مجمع توجه حاضرین را به اهمیت و لزوم ساخت و راه اندازی بخش رادیوتراپی در کنار شیمی درمانی جلب نمودند و کارآیی و برنامه ریزی و هزینه‌های مربوط به پروژه رادیوتراپی را به طور مختصر و مفید بیان داشتند.

سپس با توجه به موضوعات فنی و علمی مربوط به بخش رادیوتراپی از آقای دکتر محسن آسوری ریاست محترم پژوهشکده شمال انستیتو پاستور ایران و مسئول کمیته درمان مجمع خیرین شهرستان آمل دعوت شد تا اطلاعات لازم را به اطلاع حاضرین برسانند.

دکتر آسوری هم ضمن بیان مشکلاتی که خانواده های بیماران سرطانی با آن درگیر هستند، لزوم احداث بخش رادیوتراپی را در تکمیل بخش شیمی درمانی یادآور شده و توضیحات مفیدی ارائه کردند.

حاج آقا حمیدی ریاست محترم مجمع امور صنفی شهرستان آمل نیز با تقدیر از تلاشهای مجمع خیرین و همراهی بازاریان محترم شهرستان، بر تداوم همراهی صنوف با مجمع خیرین تاکید داشتند.

سپس حاضرین با راهنمایی دکتر اکبری ریاست بیمارستان امام علی(ع) از ساختمان پروژه شیمی درمانی بازدید کرده و از نزدیک شاهد روند پیشرفت فیزیکی پروژه گردیده و با جزییات مراحل بعدی که توسط دانشگاه علوم پزشکی مازندران اجرا میگردد، آشنا شدند.

 

همچنین ببینید

افتتاح مرکز شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل

افتتاح مرکز شیمی درمانی بیمارستان امام علی (ع) آمل مرکز شیمی درمانی شهرستان آمل امروز ...

یک دیدگاه

  1. ای کاش از مرحوم دکتر جوادیان رئیس سابق بیمارستان که استارت راه اندازی این مرکز رو زدن و حین بازدید از. مراکز شیمی درمانی تهران. از دنیا رفتن اسمی برده میشد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.