خانه / اخبار / صورتجلسه عادی ۳۰-۱۰-۱۳۹۴مجمع خیرین شهرستان آمل

صورتجلسه عادی ۳۰-۱۰-۱۳۹۴مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان

مجمع خیرین شهرستان آمل
تاریخ جلسه : ۹۴/۱۰/۳۰                              زمان جلسه:۱۹

DSC07371
مقدمه: جلسه هفتگی مجمع خیرین شهرستان آمل با حضور اعضای محترم هیأت امناء و با قرائت آیاتی از کلام الله مجید آغاز گردید. ابتدا آقای دکتر سالاری دبیرجلسه با آرزوی شفای عاجل برای حاج آقا کاووسی نائب رئیس محترم هیأت مدیره و همسر مکرّمه حاج آقا اسلامی دیگر عضو هیأت مدیره مجمع، با ارائه گزارشی از مصوبات قابل پیگیری جلسات گذشته، دستور فعلی را قرائت و گزارش اجرایی آن توسط مجریان محترم به استماع حضّار حاضردرجلسه رسید.
سپس حاج آقا نیک پور مدیرعامل محترم مجمع با شکر به درگاه الهی جهت آمدن هفته ای دیگر و حضور در جمع عزیزان هیأت امناء، گزارشی از مذاکره با جناب آقای دکتر یوسفیان نماینده محترم شهرستان آمل در خصوص خانه سالمندان (سرای کرامت) و هماهنگی ایشان با جناب دکتر محسنی بندپی ریاست محترم سازمان بهزیستی کشور جهت اعلام شماره حساب مجمع به منظور واریز سازمان بابت ساخت سرای کرامت ار ائه و بیان داشتند که موضوع طی مکاتبه ای به اداره کل بهزیستی استان مازندران اعلام گردید.
ایشان در ادامه بنا به فقدان منابع پایدار مجمع و ضعف اجرای تعهدات اعضای محترم خاطرنشان کردند در ادامه روند فعلی با لحاظ تقاضا و درخواست های رو به تزاید مراجعه کنندگان با مشکل مواجه و چنانچه راهکار و برنامه ریزی مناسب جهت تقویت منابع مالی صورت نپذیرد انجام بسیاری از هزینه ها مقدور نخواهد بود. از این رو طی مذاکراتی که ایشان با آقای ابراهیم زاده کارگردان برنامه های جشنواره ای داشتند، در خصوص برگزاری جشنواره ی خیریه در آمل با حضور هنرمندان کشوری مطالبی مطرح و خواستار مساعدت و همفکری اعضای محترم هیأت امناء در راستای تحقق موضوع شدند.
در ادامه بنا به حضور جناب آقای اکبریان یکی از بنیان گذاران اصلی مجمع خیرین در زمان تصدّی فرمانداری شهرستان آمل و پاس داشت یاد و خاطره دو سال همراهی از سوی آن جناب، از زحمات و حمایت شایسته ایشان تجلیل بعمل آوردند.
جناب آقای اکبریان با ابراز خرسندی از حضور در جمع دوستان و همراهان در امور خیریه و تأسی به فرمایشات مقام معظّم رهبری در خصوص زایش و رویش، ایجاد کمیته جوانان در مجمع خیرین را به عنوان هنر زایش و زمینه رویش قلمداد و تبدیل شدن نهال پر بار مجمع به شجره طیّبه و تنومند را در گرو به کارگیری نیروهای جوان دانسته و استفاده از پتانسیل و توان آنان در تحقق اهداف عالیه مجمع را ارزشمند و خردمندانه توصیف نمودند.
در ادامه حاج آقا حیدرزاده با تقدیر و تشکر از حاج آقا اکبریان به عنوان بانی اصلی و چهره ی ماندگار خیرین که سنگ بنای مجمع را در سال اول تشکیل بنا نهادند، از همّت عالی و تدبیر و خلاقیت ایشان تجلیل بعمل آوردند.
حاج آقا ولایی در خصوص پیگیری نصب رادیاتور و کابینت در پروژه ساختمانی گزارشاتی ارائه و بیان داشتند که در ده واحد از ساختمان رادیاتور و کابینت نصب شده و مقرر است با یاری خداوند متعال نسبت به اتمام عملیات تا ششم بهمن ماه اقدام گردد.
آقای مهندس سبطی و آقای حسن زاده ریاست محترم اداره بهزیستی شهرستان آمل به صورت جداگانه در خصوص پیگیری اقدامات و هماهنگی های اداری و قانونی خانه سالمندان (سرای کرامت) گزارشاتی ارائه و مجدداً نقشه ی اجرایی آن مورد بررسی قرار گرفت.
در انتها پس از بحث و تبادل نظر پیرامون موضوعات مطروحه، مصوبات ذیل به تصویب اعضای محترم رسید.

مصوبات جلسه**** مجری طرح

۱ -با عنایت به افتتاح و بهره برداری پروژه ساختمانی در دهه ی مبارک فجر، مقرر گردید نسبت به نصب تابلو با عنوان ” مجتمع مسکونی فجر”روی ساختمان اقدام گردد. آقای علوب
۲ -مقرر گردید به منظور ایام الله دهه ی مبارک فجر، نسبت به برگزاری جشنواره ی خیریه برای خردسالان، نونهالان و خانواده آنان با کارگردانی آقای ابراهیم زاده اقدام گردد. دبیر خانه مجمع
۳ -مقرر گردید کماکان جهت اتمام عملیات باقی مانده پروژه ۲۰واحدی من جمله اتمام نصب رادیاتور، کابینت و آسانسور، پیگیری گردد. مهندس جوادیان و حاج آقا ولایی
۴ -با عنایت به آغاز عملیات خانه سالمندان (سرای کرامت)، مقرر گردید از مسؤلین منطقه امام زاده عبدالله(ع) شامل؛ بخشدار محترم، امام جمعه محترم و شهردار محترم برای جلسه بعدی دعوت بعمل آید. دبیر خانه مجمع
۵ -درخواست کمکهای مالی و درمانی تعدادی از متقاضیان مطرح و با پرداخت ۱۵/۰۰۰/۰۰۰ریال طی۱۴ فقره چک موافقت گردید. دبیر خانه مجمع

جلسه رأس ساعت ۲۰:۴۵ با ذکر صلوات برمحمد و آل محمد به پایان رسید.

همچنین ببینید

صورتجلسه ۱۴۰۱/۱۱/۱۰ مجمع خیرین شهرستان آمل

بنام خیرخواه خیرخواهان مجمع خیرین شهرستان آمل تاریخ جلسه: ۱۴۰۱/۱۱/۱۰            زمان شروع جلسه: ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.