خانه / اخبار / برگزاری چهارمین همایش اکرام خیرین رینه همراه با تجلیل از خیرین فعال +عکس

برگزاری چهارمین همایش اکرام خیرین رینه همراه با تجلیل از خیرین فعال +عکس

مجمع خیرین شهر رینه لاریجان به عنوان یکی از شعبات فعال مجمع خیرین شهرستان آمل هر ساله هم زمان با روز تاسوعای محرم با دعوت از خیرین عضو این شعبه، مجمع عمومی سالانه خود را برگزار نموده و ضمن ارائه گزارشی از فعالیت یک سال گذشته، نسبت به تجلیل از خیرین و فعالان اقدام مینماید.

DSC06908

DSC06915

امسال نیز چون سال‌های گذشته، چهارمین همایش سالانه این مجمع با حضور سبز خیرین فعال و عزادار حسینی در محل سالن اجتماعات کتابخانه عمومی شهر رینه برگزار گردید و حاج مسعود نیک پور مدیرعامل و حاج غلامرضا عشریه عضو هیئت امناء و خزانه دار مجمع خیرین شهرستان آمل در این مراسم شرکت کردند.

DSC06922

حاج حسین سالاری با ارائه گزارشی مقایسه‌ای از عملکرد سال ۹۳ و ۹۴ مجمع خیرین شهر رینه، توضیحات مفیدی در رابطه با اقدامات انجام شده و برنامه های آتی این مجمع ارائه کردند.

DSC06920

حاج مسعود نیک‌پور مدیرعامل مجمع خیرین شهرستان آمل نیز با عرض تسلیت ایام سوگواری سیدالشهدا و یارانش، چون همیشه با قرائت فراز نخستین اساسنامه مجمع خیرین شهرستان آمل، حاضرین را درجریان تصمیمات کلان و پروژه های در دست اقدام این مجمع مردم نهاد قرار داده و نیاز رینه به ایجاد بیمارستان را به همکاران شعبه رینه یادآور شد.

DSC06910

در ادامه برنامه جناب دکتر سالاری با سپاس از سخنان حاج آقا نیک پور، از میهمانان برنامه برای اهدای لوح تقدیر و تجلیل به خیرین دعوت کردند در جایگاه قرار گرفته و سپس با قرائت اسامی خیرین و توضیحات مختصر در خصوص همراهی و همت هر یک، خیرین محترم لوح مربوطه را از دستان مهمانان دریافت نموده و با صلوات حاضرین مورد تشویق قرار میگرفتند.

DSC06934

DSC06924

DSC06917

DSC069180

سردار دکتر منصوری لاریجانی نیز به عنوان مهمان ویژه در جایگاه قرار گرفته و ضمن بیان احادیث و روایاتی از خیر و کرامت، حاضرین را به مشارکت بیشتر در امور عام المنفعه دعوت نمودند.

DSC06942

 

در جریان این همایش، خیرین حاضر با تکمیل فرم های مشارکت، میزان مورد نظر از همت والای خود برای اکرام را مشخص نموده و به همکاران مستقر در میز گلریزان اهداء مینمودند.

DSC06914

DSC06938

در پایان این همایش، میهمانان و حاضرین حهت اقامه نماز ظهر و حضور در ضیافت نهار نذری این روز، با ذکر صلوات بر محمد و خاندان پاکش سالن را ترک کردند.

لازم به ذکر است هر ساله در ایام محرم ، مراسم اطعام عزاداران حسینی با هزینه نذورات اهالی رینه و به صورت خودجوش و با استقبال بی نظیر عزاداران و میهمانان شهر رینه در تکیه این شهر برگزار میگردد که در ادامه با مراسم عزاداری و سینه زنی همراه میباشد.

DSC06948

DSC06964

 

همچنین ببینید

۲۴ آبان روز کتاب و کتابخوانی گرامی باد

  بعضی کتاب ها یک «دام» هستند و برخی دیگر«صد دام». کتاب های گمراه کننده، ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.